افتتاح ۸۷ طرح مخابراتی در یزد همزمان با دهه فجر

به مناسبت ایام الله دهه فجر ۸۷ طرح مخابراتی و همراه اول با سرمایه‌ای بالغ بر ۲۲۲ میلیارد ریال در نقاط مختلف استان یزد به بهره برداری می‌رسد.

«محمدرضا زارع» مدیر مخابرات منطقه یزد ضمن تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در این باره اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر ۸۷ طرح مخابراتی و همراه اول در زمینه‌های تاسیس، توسعه و نصب در سطح استان، راه‌اندازی و مورد بهره‌برداری قرار می گیرد.

وی توسعه زیرساخت‌های تلفن ثابت در سطح استان را از اهداف مخابرات منطقه یزد دانست و افزود: اجرای فیبرنوری، توسعه ظرفیت سوئیچ و کافونوری و جایگزینی کافونوری به جای سوئیچ مراکز از جمله طرح‌های دهه فجر امسال است.

مدیر مخابرات منطقه یزد در مورد افزایش پوشش تلفن همراه و دسترسی به اینترنت پر سرعت همراه اول در سطح استان توضیحاتی را بیان کرد و گفت: به منظور رفاه حال مشترکان تلفن همراه ۳۳ طرح همراه اول که شامل ایجاد سایت جدید، ارتقا تکنولوژی، تعویض و جایگزینی سایت‌ها و ایجاد ظرفیت زیرساخت داخل استانی سایت‌های BTS است، در این ایام در سطح استان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش یزدی نیو زو به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، زارع در پایان خاطرنشان کرد: نصب سوئیچ دیتا ، افزایش ظرفیت اینترنت پرسرعت خانگی وایجاد بستر ارایه سرویس سرینو از دیگر طرح‌های مورد بهره برداری در دهه فجر است.

منبع:ایسنا یزد

 

بخش نظردهی بسته شده است..