همکاری در اجرای طرح ترویج و ارتقاء معارف نماز

اوقاف و ستاد اقامه نماز یزد تفاهم نامه همکاری در راستای ترویج فرهنگ نورانی اقامه نماز در جامعه امضا کردند.

به گزارش یزدی نیوز تفاهم نامه همکاری مشترک بین اداره کل اوقاف و امور خیریه و ستاد اقامه اقامه نماز استان یزد در راستای ترویج فرهنگ نورانی اقامه نماز در جامعه و تربیت نسل نمازخوان با تکیه بر ظرفیت و دغدغه‌های مشترک دو نهاد با موضوع همکاری در اجرای طرح ترویج و ارتقاء معارف نماز منعقد شد.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان یزد ضمن ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهم نامه، آمادگی کامل این اداره جهت اجرای مفاد تفاهم در مراکز افق امامزادگان و بقاع متبرکه را اعلام کرد.

حجت الاسلام زارع زاده در خصوص برنامه‌های مصوب اداره کل اوقاف استان در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ نماز اظهار داشت: برنامه‌ها براساس ۳ راهبرد اساسی در قالب مدیریتی تمهیدی، آموزشی و پژوهشی و فرهنگی تبلیغی تنظیم گردیده که اهم آن بهره گیری از ظرفیت دستگاه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری به اجلاس بیست و هفتم نماز به منظور رونق بخشی به اقامه نماز مدارس میباشد.

حجت‌الاسلام سید اکبر موسوی مدیر ستاد اقامه نماز نیز ضمن قدردانی از همکاری حجت الاسلام زارعزاده از دغدغه‌مندی ایشان در ترویج معارف نماز ابراز خوشحالی کرد و گفت: اداره کل اوقاف استان می‌تواند با استفاده از ظرفیت امامزادگان و بقاع متبرکه و اجرای برنامه‌های مختلف در این اماکن مذهبی نسبت به ترویج و تبلیغ فرهنگ نماز اقدام نمایند.

لازم به ذکر است مدت این تفاهم نامه یک ساله می‌باشد که نمایندگان دو مجموعه به صورت فصلی پیگیر اجرای مفاد آن خواهند بود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..