برگزاری مسابقات اختراعات و ابتکارات دانش آموزی در یزد

رئیس پارک علم و فناوری یزد : سیزدهمین دوره مسابقات اختراعات دانش آموزی در دو مرحله برگزار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز محمدمهدی لطفی گفت: پارک علم و فناوری یزد یکی از رسالت‌های همیشگی خود را ترویج فرهنگ نوآوری و خلاقیت و آموزش‌های مرتبط با آن برای دانش آموزان می‌داندویکی از این برنامه‌ها مسابقات اختراعات و ابتکارات است که تاکنون دوازده دوره آن برگزار شده و امسال سیزدهمین دوره در سطحی وسیع برگزار می‌شود.

وی،اضافه کرد: این مسابقات در رشته‌های مهندسی خلاقیت، رباتیک، مکعب روبیک، قصه گویی، هوافضا، برنامه نویسی و ایده پردازی برای همه سنین دانش آموزی در دو مرحله برگزار می‌شود.

لطفی گفت: علاقمندان در مرحله اول مسابقات که به صورت مجازی برگزار می‌شود تا بیست بهمن فرصت دارند، با مراجعه به سایت Www.parsanelc.com ثبت نام کرده و تا بیست و سوم بهمن آثار خود را ارسال کنندو از بیست و چهارم بهمن نیز آثار به مرحله داوری و ارزیابی خواهد رسید.

رئیس پارک علم و فناوری یزد گفت: مرحله دوم این مسابقات از هفته اول اسفند به صورت حضوری برنامه ریزی شده که با توجه به شرایط کرونایی، امکان برگزاری این مرحله نیز به صورت مجازی وجود دارد و در این مرحله داوری نهایی آثار انجام شده و با انتخاب آثار برتر در روز دوازدهم اسفند از برترین ها تجلیل می‌شود.

لطفی گفت: این مسابقات با همت پارک علم و فناوری و با همکاری آموزش و پرورش استان یزد ، سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری، معاونت علمی ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..