تدوین کتاب «روایت یک تسخیر» در یزد

سرپرست حوزه هنری یزد: کتاب «روایت یک تسخیر» با موضوع تسخیر ساختمان ساواک یزد به زودی منتشر می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز، محمدصادق کوچک‌زاده با گرامیداشت فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: حوزه هنری استان برنامه‌های متنوعی را با هدف تبیین آرمان‌ها و ترویج دستاورد‌های انقلاب اسلامی در ایام الله دهه مبارک فجر امسال با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اجرا می‌کند

وی راه‌اندازی دبیرخانه نهضت مردمی یزد انقلابی با هدف هم‌افزایی نهاد‌های فرهنگی در پیشبرد گفتمان انقلاب اسلامی با رویکرد بومی و معرفی یزد به عنوان پایگاه گفتمان انقلاب اسلامی و انتشار فراخوان مسابقه ملی کتابخوانی با موضوع اسرائیل ستیزی را از برنامه‌های پیش‌بینی شده عنوان کرد.

سرپرست حوزه هنری یزد اظهار داشت: مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان این مسابقه همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در فروردین‌ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

کوچک زاده از تدوین کتاب «روایت یک تسخیر» با موضوع تسخیر ساختمان ساواک یزد توسط مردم انقلابی دارالعباده در بهمن ۱۳۵۷ خبر داد و تصریح کرد: این کتاب به قلم هادی شمس‌الدینی نویسنده یزدی به زودی توسط انتشارات سوره مهر چاپ و منتشر می شود.

وی برپایی نمایشگاه مجازی آثار تجسمی با موضوع انقلاب اسلامی، اکران فیلم‌های مرتبط با انقلاب، اجرای سرود‌های انقلابی و حماسی و تجدید میثاق هنرمندان و کارکنان حوزه هنری استان با آرمان‎های امام راحل (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا را از دیگر برنامه‌های این نهاد در ایام الله دهه مبارک فجر برشمرد.

کوچک زاده با اشاره به تأثیرگذاری و نقش هنر در تبیین اهداف، آرمان‌ها و انتقال پیام انقلاب اسلامی به جهان خاطرنشان کرد: این ایام‌الله فرصت بسیار مناسبی برای تبیین و ترویج دستاورد‌ها و آثار و برکات معنوی انقلاب اسلامی است و باید به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنیم.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..