سرپرست فرمانداری یزد تأکید کرد؛

نقش مهم اصناف در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی

سرپرست فرمانداری یزد با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان « سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل » از سوی مقام معظم رهبری گفت: نقش اصناف و بازاریان در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی مهم و تأثیرگذار است.

به گزارش یزدی نیوز، " مصطفی سالاری " در دیدار جمعی از اعضای هیأت رئیسه اتاق اصناف مرکز استان یزد با وی اظهار داشت: اصناف و بازاریان همواره حامی انقلاب اسلامی بوده و در صحنه های مختلف پشتیبانی خود را از نظام اعلام داشته اند.

سرپرست فرمانداری یزد با اشاره به رویکرد دولت یازدهم مبنی بر حمایت از اصناف و اتحادیه صنفی به عنوان تشکل های مردمی گفت: دولتی موفق است که بخش مهمی از تصدی گری های خود در جامعه را به خود مردم واگذار کند.

وی با بیان اینکه اصناف و بخش خصوصی در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی نقش اصلی بر عهده دارند، عنوان کرد: یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی بالا بردن سهم بخش خصوصی در برنامه های اقتصادی کشور است که تولید ثروت، کار آفرینی و اشتغال مولد را به همراه دارد.

سرپرست فرمانداری یزد اضافه کرد: امیدواریم در ماه های آینده گشایش های خوبی در زمینه اقتصادی در کشور ایجاد شود و بخشی از مسائل و مشکلات پیش روی اصناف مرتفع شود.

" سالاری " در بخشی پایانی سخنان خود با تأکید به نقش محوری اصناف به عنوان حلقه اتصال دولت با مردم در مبارزه با قاچاق کالا تصریح کرد: برخورد قانونی، فرهنگ سازی، افزایش نظارت، و اصلاح ساختارها از عوامل بازدارنده در افزایش قاچاق کالا می باشد.

بخش نظردهی بسته شده است..