سرپرست فرمانداری یزد مطرح کرد؛

دولت توجه ویژه ای به توسعه پایدار مناطق روستایی دارد

سرپرست فرمانداری یزد گفت: در دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به توسعه مناطق روستایی شده است .

به گزارش یزدی نیوز، بخشدار مرکزی، مدیرعامل و جمعی از اعضای هیأت مدیره شرکت تعاونی همیاری دهیاریهای شهرستان یزد با سرپرست فرمانداری یزد دیدار کردند.

" مصطفی سالاری " در این دیدار اظهار داشت: خوشبختانه در دو سال گذشته علی رغم کمبود اعتبارات با همت و تلاش اعضای شوراهای اسلامی، دهیاران و دیگر مسئولین ذیربط ،پروژه های بسیاری خوبی در روستاها اجرا شده است.

سرپرست فرمانداری یزد با اشاره به نامگذاری سال ۹۵ به عنوان « سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل » افزود: در سال جاری باید همه بستر سازی ها عملیاتی شود و مردم از این خدمات صورت گرفته بهره مند شوند.

وی با تأکید به اینکه دولت تدبیر و امید به توسعه و آبادانی روستاها توجه ویژه ای داشته است گفت: دولت یازدهم توجه خاصی به روستاها دارد و از این رو با ارائه راهکاری عملیاتی و استفاده از مشارکت مردمی سعی دارد، در مسیر توسعه متوازن و همه جانبه روستاها گام بردارد.

" سالاری " اضافه کرد:  انتظار می رود دهیاران با همت و تلاش بیشتر ، تعامل با سایر مسئولین و نیز استفاده از ظرفیتهای و پتانسیل های موجود در جهت توسعه بیش از پیش روستاهای بخش مرکزی گام بردارند.

سرپرست فرمانداری یزد خواستار توجه به مباحث فرهنگی در سطح روستاها شد و تصریح کرد: موضوع فرهنگ از پیچیدگی خاصی برخوردار بوده و بسیار گسترده و تأثیرگذار است که باید برنامه ریزی و به صورت تدریجی عمل نمود.

"مصطفی سالاری " در پایان به مشکلات زیست محیطی روستاهای بخش مرکزی که منشأ فعالیت برخی واحدهای صنعتی و تجاری است نیز اشاره کرد و افزود: یکی از  خواسته های مردم شهرستان رفع مسائل و مشکلات زیست محیطی است و شهروندان یزدی بارها بر این نکته تأکید داشته و خواهان زندگی در محیطی هستند که عاری از آلودگی های زیست محیطی باشد که دغدغه مسئولین نیز می باشد.

در این دیدار بخشدار مرکزی و مدیرعامل شرکت تعاونی همیاری دهیاری های شهرستان به ارائه گزارش در خصوص آخرین وضعیت پروژه های عمرانی و طرح های انجام شده توسط شرکت تعاونی ارائه نمودند.

بخش نظردهی بسته شده است..