به طرح‌های عمرانی اولویت دار توجه ویژه می‌شود

دبیر کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد: پرداختن به طرح‌های عمرانی ضروری اولویت دار در دستور کار مدیران مناطق قرار گیرد.

به گزارش یزدی نیوز محمد مهدی نیکونژاد دبیر کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد گفت: پس از تعیین راهبرد‌های لازم در حوزه عمرانی و رایزنی با مدیران مناطق، مقرر شد تا پروژه‌های ضروری دارای اولویت در حوزه عمرانی در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: تعدادی از پروژه‌ها تا پایان سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید و مقرر شده تا پروژه‌هایی که نیاز به زمان بیشتری دارند و یا برای اجرا نیازمند تملک اراضی خاصی هستند به سال ۱۴۰۱ موکول شوند.

نیکو نژاد اضافه کرد: دو پروژه بوستان فخار و بوستان بزرگ شهر تا اواخر امسال آماده بهره برداری هستند و دغدغه مدیران شهرداری نیز باید این باشد که این دو پروژه تا تاریخ معین به بهره برداری برسند.

دبیر کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد تاکید کرد: اقداماتی نظیر پیاده روسازی در مناطق مختلف و کف سازی در مناطق بافت تاریخی جزو فعالیت‌های روتین شهرداری هستند که مکرراً در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه در هر منطقه پروژه‌های عمرانی در حال انجام است، گفت: پروژه‌هایی مانند پل ذکریای رازی و مجموعه ورزشی محله توحید نیز در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..