دستاوردهای سفر استاندار یزد به ابرکوه چه بود؟

امام‌ جمعه ابرکوه گفت: کلید خوردن طرح اجرائی فاز سوم توسعه بیمارستان، تخصیص بودجه برای انجام زیرساخت‌های شهرک‌های کشاورزی و گلخانه‌ای و انجام زیرساخت ایجاد منطقه ویژه اقتصادی از جمله دستاوردهای سفر استاندار یزد به شهرستان ابرکوه بود.

حجت‌الاسلام «سید ابراهیم حسینی» در رابطه با دستاوردهای سفر استاندار یزد به این شهرستان، اظهار کرد: کلید خوردن طرح اجرائی فاز سوم توسعه بیمارستان شهرستان و در اولویت قرار گرفتن ابرکوه از میان شهرستان‌های استان برای تحویل دستگاه ام.آر.آی توسط دانشگاه علوم پزشکی استان و تکمیل بخش دیالیز بیمارستان از دستاوردهای این سفر بود.

وی تکمیل کار ساختمان پیراپزشکی با اعتبار تخصیص داده شده و افزودن رشته‌های موردنیاز بیمارستان در این دانشگاه را از جمله مطالبات بخش بهداشت و درمان ابرکوه برشمرد که در این سفر به آن پرداخته شد.

امام‌ جمعه ابرکوه افزود: ایجاد چمن مصنوعی برای زمین‌های ورزشی پنج روستای شهرستان، تکمیل مجموعه ورزشی کارگران و بازسازی سقف و آماده‌سازی کامل استخر سرپوشیده شهرستان با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از دیگر مصوبات سفر استاندار بود که تحقق آن نتایج مثبتی را به همراه خواهد داشت.

حسینی خاطرنشان کرد: تخصیص بودجه برای انجام زیرساخت‌های شهرک‌های کشاورزی و گلخانه‌ای، انجام مطالعات راهکار تقویت شبکه برق، دو بانده شدن جاده ابرکوه – مهردشت تا سال آینده، آسفالت راه‌های روستایی و بین مزارع بخش‌های مرکزی و بهمن نیز در دستور کار نماینده عالی دولت در استان قرار گرفت.

وی یادآور شد: انجام زیرساخت ایجاد منطقه ویژه اقتصادی شهرستان جهت واگذاری به بخش‌های مختلف و رفع موانع ایجاد کارخانه‌های کاشی و سرامیک هم از جمله موارد مهمی بود که در سفر فاطمی به ابرکوه مصوب شد.

گفتنی است؛ «مهران فاطمی» استاندار یزد در سفر به شهرستان ابرکوه پس از ادای احترام به شهدا و بازدید با خانواده شهیدان موحدی در بخش بهمن، از طرح‌های نیمه‌تمام صنعتی، کشاورزی، راه‌های مواصلاتی، ورزشی، بهداشت و درمان، گردشگری بازدید و ضمن بررسی مشکلات و موانع پیش روی سرمایه‌گذاران، دستوراتی را جهت پیشرفت و تکمیل طرح‌ها صادر کرد.

«محمدرضا صباغیان» نماینده شهرستان در مجلس به همراه مدیران کل برخی دستگاه‌های اجرایی و همچنین تعدادی از معاونین استاندار، وی را در این سفر همراهی کردند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..