شهرک امام هادی مهریز فضای سبز ندارد

شهردار مهریز: زمین‌های با کاربری فضای سبز هنوز به شهرداری واگذار نشده است.

به گزارش یزدی نیوز، شهرک امام هادی مهریز که ۱۵۰ سکنه دارد و قریب ۱۰ سال از احداث آن می‌گذرد هنوز فضای سبز و امکانات رفاهی و تفریحی ندارد.

عرشیان در برنامه پرس و جو شبکه یزد گفت: شهرک امام هادی مهریز از مسکن‌های مهر که از سال ۹۰ تحویل متقاضیان شده و متولی ساخت و احیای زیر ساخت‌ها هم اداره راه و شهرسازی بوده است.

وی با بیان اینکه به عنوان وظیفه شهرداری، خدمات شهری را به اهالی شهرک می‌دهیم افزود: زمین‌هایی که برای فضای سبز در نظر گرفته شده هنوز از اداره راه و شهرسازی در اختیار شهرداری قرار نگرفته است.

شهردار مهریز ادامه داد:، اما اخیرا مذاکراتی با مدیر کل راه و شهر سازی داشتیم قرار شد طی صورتجلسه ای، زمین‌هایی با کار بری فضای سبز در اختیار شهرداری قرار گیرد و به زودی محقق خواهد شد.

عرشیان در مورد بوستان‌ها و پارک‌ها هم گفت: لازم است طرح تهیه شود و به تایید مراجع ذیصلاح برسد و بعدا ما اقدام کنیم.

وی افزود:، اما با تصمیمی که با شورای شهر گرفتیم زمین با کاربری فضای سبز را پس از تحویل در اسفند ماه که زمان درختکاری است، درختکاری حاشیه‌ای آن را انجام دهیم تا بعدا هم اگر طرحی تهیه شد مزاحمتی ایجاد نکند.

شهردار مهریز ادامه داد: تکمیل فضای سبز در بودجه ۱۴۰۱ دیده شد و سال آینده مشکل حل خواهد شد.

عرشیان در مورد سگ‌های ولگرد در منطقه هم گفت: نوع قرار گیری شهر مهریز که در مجاورت چند روستا و دشت‌هایی قرار گرفته، سردی هوا باعث شده بود که هجوم سگ‌های ولگرد را داشته باشیم که خوشبختانه الان شرایط خیلی مساعد‌تر شده و در تلاشم تا این موضوع به طورکامل رفع شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..