محدودیت تردد به آرامستان خلدبرین یزد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر یزد: تا زمان لغو مصوبه ستاد استانی کرونا، تردد به آرامستان خلدبرین همچنان با محدودیت مواجه است.

به گزارش یزدی نیوز، عزیزالله سیفی در ارتباط زنده با خبر ۲۰ شبکه یزد از زیارت اهل قبور در روز‌های پنجشنبه و جمعه به عنوان سنت خوب مردم یزد یاد کرد و گفت: ستاد استانی کرونا ظهر امروز به سازمان آرامستان‌ها و شهرداری اعلام کرد که به دلیل کرونا محدودیت‌هایی در این خلدبرین ایجاد شود.محدودیت تردد به آرامستان خلدبرین یزد

وی افزود: تعدادی از در‌های آرامستان با توجه به خطرناک بودن محیط خلدبرین و همچنین توجه مسئولان به سلامتی شهروندان بسته شد. مردم در هنگام ورود مشکلی نداشتند، اما در زمان خروج با ترافیک شدیدی مواجه شدند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به باز شدن در‌ها پس از مشاهده ترافیک تصریح کرد: ایجاد محدودیت کرونایی ظهر امروز به شهرداری اعلام شد و روابط عمومی نیز اقدام به اطلاع رسانی کرد، ولی بخشی از شهروندان متوجه این مساله نشده و این مساله سبب بروز ترافیک شد.

سیفی ادامه داد: از همه مردم به ویژه کسانی که در آرامستان خلدبرین حضور یافتند، عذرخواهی کرده و از شهروندان می‌خواهیم تا زمانی که ستاد استانی کرونا این محدودیت را لغو نکرده است، به محدودیت‌ها پایبند بمانند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..