تظاهرات سراسری علیه کشتار وحشیانۀ مردم مظلوم یمن پس از اقامه نماز جمعه این هفته

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ملت فهیم ایران اسلامی دعوت می‌کند تا بعد از اقامه نماز جمعه این هفته با انجام تظاهرات خشم و نفرت و انزجار خود را علیه جبهۀ عبری ـ عربی و رژیم سعودی و آمریکای مستکبر و صهیونیست کودک کش فریاد کنند.

به گزارش یزدی نیوز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن محکومیت شدید کشتار وحشیانۀ مردم مظلوم یمن توسط ائتلاف سعودی ـ اماراتی به رهبری آمریکای مستکبر و حمایت صهیونیست کودک کش، با صدور اطـلاعیه‌ای از ملت بزرگ ایران اسلامی، دعوت کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این اطلاعیه آمده است:

اخبار تأسف بار حملات وحشیانه به مردم مظلوم یمن با حمایت دولت مستکبر آمریکا که به شهادت و مجروح شدن بسیاری از مسلمانان این کشور منجر شده، اندوه فراوانی در میان مردم کشور‌های اسلامی و همه انسان‌های آزاده عالم پدید آورد. در این میان دخالت مستقیم برخی کشور‌های عربی در سرکوب شیعیان یمن و سکوت مرگبار سازمان همکاری‌های اسلامی و مجامع بین المللی به اصطلاح حقوق بشری در قبال این جنایات هولناک، تأمل برانگیز است.

 

با وجود وخیم‌تر شدن اوضاع انسانی در یمن، ائتلاف «عربی – غربی» به سرکردگی عربستان همچنان به بمباران مناطق مختلف یمن و مراکز عمومی مانند بیمارستان، ادارات و مدارس ادامه می‌دهد و این جنایات در سکوت کامل محافل خبری آمریکایی- غربی رخ می‌دهد و مدعیان حقوق بشر هم چنان در برابر اقدامات جنگ افروزانه رژیم سعودی سکوت مرگباری اختیار کرده اند.

 

برغم حمایت آمریکا و غرب از تجاوز غیرانسانی رژیم سعودی به یمن و نیز وجود مصائب بسیار زیاد تحمیل شده بر این ملت مظلوم، ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور همچنان به مقاومت مقدس خود ادامه می‌دهند و پیروزی‌های ملت یمن در صحنه نبرد نظامی به رغم حمایت‌های ظالمانه دشمنان منطقه‌ای ادامه خواهد داشت.

 

امروز شرایط مردم یمن به دلیل تجاوز و بمباران همه روزه متجاوزان در کنار تحریم همه جانبه این کشور ابعاد تازه و گسترده‌ای به خود می‌گیرد و مردم سلحشور و مبارز این کشور هر روز با مشکلات جدیدی روبه رو می‌شوند، مردم بی دفاع و کودکان و زنان این کشور بیشترین آسیب را در حملات غیر انسانی متحمل شده اند.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن محکومیت شدید اقدامات غیر انسانی و کشتار بی رحمانۀ مردم مظلوم یمن توسط ائتلاف عبری ـ عربی، از ملت فهیم و رشید و استکبارستیز ایران اسلامی دعوت می‌کند تا بعد از اقامۀ نماز عبادی ـ سیاسی جمعۀ این هفته (۸ بهمن) با انجام تظاهرات در تمامی مصلی‌های های سراسر کشور (تمامی مراکز استانها، شهرستان‌ها و شهرها) ضمن اعلام همدردی با مردم قهرمان یمن، خشم و نفرت و انزجار خود را علیه جبهۀ عبری ـ عربی و رژیم سعودی و آمریکای مستکبر و صهیونیست کودک کش فریاد کنند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..