تجربه ازدواج کم هزینه و آسان با شبکه فعالین ازدواج

مدیرعامل شبکه فعالین ازدواج: برگزاری هزینه ازدواج با کمتر از ۱۰ میلیون تومان و جهیزیه کامل با ۵۴ میلیون تومان از طرح‌های این شبکه برای ازدواج آسان است.

به گزارش یزدی نیوز، امامی گفت: آقایان برای آغاز زندگی می‌توانند از تسهیلاتی که شبکه فعالین ازدواج در زمینه تسهیل دارند، استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه هزینه آغاز زندگی در این طرح کمتر از ۱۰ میلیون تومان است، افزود: مراسم ازدواج به صورت کاملا آبرومندانه برگزار شده و مراسم خود را در سالن زیبایی برگزار می کنند.

مدیرعامل شبکه فعالین ازدواج ادامه داد: برای خانم‌ها نیز جهیزیه آبرومند با اجناس درجه یک در نظر گرفته شده که هزینه آن ۵۴ میلیون تومان با اقساط طولانی مدت است.

امامی تأکید کرد که ما برای این جهیزیه یک جایزه قرار دادیم و هر کس بتواند از لیست جهیزیه یک اشکال بیابد، یک دست جهیزیه کامل به وی اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به طرح دیگر این شبکه اظهار داشت: کسانی که به هر دلیلی توانایی دریافت وام ازدواج را ندارند هم می‌توانند امتیاز وام را واگذار کرده و از یک دست جهیزیه رایگان و همچنین سیسمونی و سفر رایگان مشهد بهره گیرند.

مدیرعامل شبکه فعالین ازدواج گفت: زوج‌های جوان می‌توانند برای دریافت این تسهیلات به شبکه فعالین ازدواج واقع در خیابان حضرت مهدی (عج) کوچه جنب مسجد صاحب زمان (عج) مراجعه کنند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..