با هرس درختان مشکل روشنایی بلوار نواب حل خواهد شد

مدیر امور برق یک شهرستان یزد: درختکاری و فضای سبز موجود در بلوار نواب موجب کاهش نور این بلوار شده است.

به گزارش یزدی نیوز قدیمی بودن لامپ‌ها و شاخ و برگ اضافی و بلند درختان مانع روشنایی کافی در بلوار نواب شده است.

سر استاد در برنامه پرس و جو شبکه یزد گفت: به علت رفوژ میانی وپهنای بیشتری که بلوار نواب نسبت به بلوار‌های دیگر دارد، درختکاری و فضای سبز موجود در آنجا باعث کاهش نور شده است.

وی افزود: با بازدیدی که با فرماندار از محل داشتیم قرار شد شهرداری نسبت به هرس درختان اقدام کند و ما هم تلاش کردیم جا‌هایی که ضعف روشنایی و خطر ساز بود را به حالت اول برگردانده و عیوب را اصلاح کنیم.

مدیر امور برق یک شهرستان یزد ادامه داد: هم اکنون وضعیت روشنایی از استاندارد خوبی برخورداراست، ولی طبق تفاهم نامه‌ای که با شهرداری داریم پیش بینی شد تبدیل روشنایی به چراغ‌های ال‌ای دی و کم مصرف که در دستور کار این بلوار هم هست در آینده انجام شود.

سر استاد در مورد ارتفاع تیر‌های برق که بیش از حد معمول است گفت: اصول مهندسی در حال به روز شدن است و در آینده اگر اصلاح بر اساس اصول مهندسی لازم بود انجام می‌شود.

دهقان مدیر منطقه یک شهرداری یزد در مورد هرس درختان این بلوار گفت: هرس درختان به دلیل گستردگی فضای سبز، محدودیت نیروی انسانی و پیمانکار، طی پروسه چندین ماهه اتفاق می‌افتد و تا پایان سال که هرس درختان در نقاط مختلف انجام می‌شود در این بلوار هم انجام خواهد شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..