تلاش دشمنان برای دور کردن مردم از اسلام و ولایت

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه اهل بیت (ع) و شیعه همواره در مظلومیت بوده اند، گفت: مداحان و شاعران آیینی، مکتب شیعه را به جهانیان معرفی کنند.

به گزارش یزدی نیوز آیت الله محمدرضا ناصری در مراسم دیدار و تجلیل از مداحان و شاعران آئینی استان یزد با بیان اینکه دشمنان از صدر اسلام تاکنون درصدد از بین بردن نام خدا، دین، پیامبر (ص) و ائمه (ع) بوده اند، گفت: اهل بیت(ع) در مظلومیت و غربت هستند و شاعران و مداحان در اشعار و مداحی‌های خود، این مظلومیت را به نمایش بگذارند و سیره و منش و سبک زندگی آن‌ها را برای مردم تبیین کنند

وی مداحان و شاعران را به طرح وقایع مکتب تشیع فراخواند و اظهار داشت: امروز زمانی است که می‌خواهند حقایق را وارونه جلوه دهند و اذهان را از ولایت و اسلام غافل کنند. این جهاد می‌طلبد و جهاد در این زمینه، جهاد تبیین است و باید وقایع و اصل و اساس اسلام را مطرح کرد.

امام جمعه یزد ادامه داد: تبیین و روشنگری در جامعه از مواردی است که مورد تاکید رهبری است و باید در جامعه مورد توجه قرار گیرد تا از کج اندیشی‌ها، انحرافات و وارونه جلوه دادن مسائل و … جلوگیری شود.

ناصری تصریح کرد: ما در همه حرکات خود باید احیاگر امر الهی و احیاگر سیره اهل بیت (ع) و سنت پیامبر (ص) باشیم و مسیر ما باید مسیر احیای امر پیامبر و ائمه اطهار (ع) باشد.

وی افزود: اگر شاعران آیینی می‌بینند شعر آن‌ها از مسیر خدا و اهل بیت (ع) دور است، بدانند که در مسیر احیای اهل بیت (ع) حرکت نکرده اند.

در پایان این دیدار از تعدادی از مداحان و شاعران آئینی استان تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..