مطالبه گری، مهمترین رویکرد برنامه‌های صدا وسیمای مرکز یزد

مدیر کل صدا وسیمای مرکز یزد:پیگیری و مطالبه مسائل و مشکلات مردم، توجه به همه اقشار جامعه، بیان توانمندی‌ها و امیدآفرینی از مهمترین مواردی است که در تولید برنامه‌ها به آن‌ها توجه می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز ، مدیر کل صدا وسیمای مرکز یزد در نشست با جمعی از اعضای جبهه انقلاب فرهنگی استان یزد به رویکرد تولید برنامه‌های صدا وسیما اشاره کرد و گفت: پیگیری و مطالبه مسائل و مشکلات مردم، توجه به همه اقشار جامعه، بیان توانمندی‌ها و امیدآفرینی از مهمترین مواردی است که در تولید برنامه‌ها به آن‌ها توجه می‌شود.

دکتر پهلوانیان با بیان اینکه درحال حاضر برنامه‌های رصد و پرس و جو در سیما، رو دررو و پرس و جو در صدا و سرزده و پیگیری در خبرتولید و پخش می‌شود گفت: رویکرد این برنامه‌ها بر اساس طرح و حل مشکلات مردم و با رعایت احترام و انصاف است.

وی همچنین با گرامیداشت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: برنامه‌های متنوعی با قالب‌های مختلف و با رویکرد انقلابی و مردمی در دست تهیه است که در دهه فجر انقلاب اسلامی پخش خواهد شد.

مدیرکل صدا وسیمای مرکز یزد از جوانان هنرمند و انقلابی خواست تا تولیدات رسانه‌ای فاخر خود را با موضوع انقلاب اسلامی و گام دوم انقلاب برای ترویج جریان و تفکر انقلابی در اختیار صدا وسیمای مرکز یزد قرار دهند.

دکتر پهلوانیان به ساخت مستند شهدای انقلاب یزد توسط کارگردان یزدی اشاره کرد و افزود: این مستند که در مرحله پیش تولید قرار دارد، زندگی شهدای انقلاب استان از جمله شهید محراب آیت الله صدوقی را روایت می‌کند.

دهقان دبیر جبهه انقلاب فرهنگی استان یزد هم در این نشست برنامه‌ها و فعالیت‌های این جبهه را در دهه فجر انقلاب اسلامی تشریح کرد.

بگفته وی استفاده از ظرفیت‌های مردمی و طراوت بخشیدن به حماسه‌های ملی و مذهبی، طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی از جمله محور‌های این برنامه‌ها است.

برگزاری مراسم هیات‌های محفلی، برگزاری جشن‌های کودکانه، اجرای سرود‌های خیابانی، برپایی نمایشگاه‌های کسب و کار خانگی، برپایی دسته‌های شادی و معرفی هنرمندان آیینی و انقلابی از جمله برنامه‌های مطرح شده در این نشست بود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..