تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم دهه فجر در میبد

رئیس هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی استان یزد، بر برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم دهه فجر در شهرستان میبد تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوز، حجت الاسلام متوسل در نشست ستاد برنامه ریزی دهه فجر شهرستان میبد، انقلاب اسلامی را معجزه قرن حاضر خواند و گفت: در طول تاریخ ملت‌ها قیام برپا کردند، اما تا انتها رهبران خود را یاری نکردند.

وی افزود: اما ملت ایران این انقلاب را که به دست امام رضوان الله تعالی علیه برای رهایی از زیر سلطه استبداد و استکبار آغاز شد همراهی کردند و تا امروز هم پای نظام و انقلاب ایستادند.

حجت الاسلام متوسل با بیان اینکه ادامه نظام و انقلاب به حاکمیت مقتدر نیاز دارد گفت: به حمدالله در سایه بصیرت و هوشیاری و اقتدار نیرو‌های مسلح، انقلاب اسلامی رو به پیشرفت است.

رئیس هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی استان با اشاره به ولایت پذیری فردی و اجتماعی ملت ایران گفت: برای داشتن نظام و انقلاب مقتدر باید با همه وجود و شوق برنامه ریزی کنیم تا کوتاهی در معرفی ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب احساس نشود.

وی تصریح کرد: عزت، آزادگی، افتخار و سرفرازی که انقلاب اسلامی به ملت ایران به ارمغان آورده است را باید شکر گذار بود و این دستاورد‌ها را به نسل جدید که انقلاب را ندیده اند معرفی کرد.

سیدجمال سجادی پور سرپرست فرمانداری میبد هم، برگزاری یادواره‌های شهدای محلات را موجب همسویی مردم با مسئولین دانست و گفت: آموزش و پرورش هم با برنامه‌های قصه گویی و مقاله نویسی می‌تواند در معرفی دستاورد‌های انقلاب اسلامی نقش مهمی را ایفا کند.

تاکید بر برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن، آذین بندی شهر و اجرای ده‌ها برنامه فرهنگی اجتماعی مبنی بر معرفی شهداء، امام و دستاورد‌های انقلاب از مصوبات این جلسه بود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..