یک مسئول:

مدیریت شهید صدوقی در دوران ستم‌شاهی مثال‌زدنی بود

مدیرکل بنیاد شهید یزد با اشاره به ضرورت انتقال ابعاد مختلف شهید صدوقی به نسل جدید،گفت: مدیریت شهید صدوقی در دوران رژیم ستم‌شاهی، مثال‌زدنی بود.

به گزارش یزدی نیوز" احمد ابراهیمی" در جریان دیدار اعضای شورای هماهنگی ایثارگران این استان با بیت شهید محراب که به منظور گرامیداشت سالگرد شهادت حضرت آیت‌الله صدوقی برگزار شد، اظهار کرد: شهید صدوقی نه تنها رهبر قیام در یزد، بلکه مشاور و دوستی امین برای امام راحل(ره) بود که در صحنه‌های مختلف حضور فعالی داشت.

وی با اشاره به نقش شهید صدوقی در تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی بین اقشار مختلف جامعه، تصریح کرد: مدیریت و رهبری شهید صدوقی در دوران خفقان رژیم ستم‌شاهی بی‌نظیر و مثال‌زدنی بود.

مدیر کل بنیاد شهید استان یزد، شهید صدوقی را منشأ اصلی پیروزی‌های فرهنگی و انقلابی نظام اسلامی ایران در برابر رژیم ستم شاهی دانست و افزود: استان یزد با شهادت این یار صدیق انقلاب، سرپرستی دانشمند را از دست داد که سال‌های سال در فراقش سوخت.

حجت‌الاسلام "محمد صدوقی" نوه شهید محراب نیز در سخنانی با قدردانی از اقدامات انجام شده با هدف رسیدگی به خاندان مکرم شهدا و ایثارگران، گفت: امنیت و آسایش میهن اسلامی مرهون ایثارگری این عزیزان است و هر اقدامی از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی و مسئولان دستگاه‌های اجرایی انجام شود، پاسخگوی ایثار بزرگ آنان نخواهد بود.

مسئول دفتر شهید محراب همچنین با تاکید بر لزوم بسط و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت،  اظهار کرد: خدمات جانبازان و ایثارگران هرگز از یاد نخواهد رفت زیرا اگر آن رشادت‌ها نبود، اقتدار کشور در جهان و منطقه زبانزد نمی‌شد و همواره شاهد آشوب و نا امنی در کشور می‌بودیم.

منبع: ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..