برگزاری نمایشگاهی متفاوت در یزد به مناسبت دهه فجر

نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های انقلاب اسلامی در استان یزد امسال علاوه بر نمایش دستاوردها و عرضه کالا، با استقرار نمایندگان برخی دستگاهها برای خدمات‌رسانی به مراجعان و بازدیدکنندگان برگزار می‌شود.

«سید محمد رستگاری» فرماندار یزد در نشست ستاد دهه فجر شهرستان ضمن اعلام این خبر، تصریح کرد: به منظور گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و تحقق اهداف دولت در زمینه خدمت رسانی به مردم، نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های انقلاب اسلامی با حضور و خدمات رسانی واحدهای اداری، تولیدی و خدماتی به همراه عرضه محصولات کشاورزی، غذایی و بهداشتی دایر خواهد شد.

وی با بیان این که نمایشگاه مذکور از ۸ تا ۱۲ بهمن ماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی یزد برگزار می‌شود، گفت: در این نمایشگاه علاوه بر خدمات مذکور شاهد اجرای برنامه‌های متنوع و جشن انقلاب برای خانواده‌ها به مناسبت ایام الله دهه فجر نیز خواهیم بود.

رستگاری با بیان این که در این نمایشگاه نهضت خدمت‌رسانی به آحاد مردم انجام خواهد شد، گفت: در همین راستا نیز از تمام دستگاه‌های اداری خدمات‌رسان که توان ارائه خدمت به مردم بمناسبت جشن انقلاب را دارند، برای مشارکت در برگزاری این نمایشگاه دعوت می‌شود.

فرماندار در پایان خاطرنشان کرد: برای برپایی این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ غرفه جهت ارائه خدمات و فروش اقلام ضروری مردم به قیمت مناسب و مصوب ستاد تنظیم بازار پیش بینی شده است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..