بازیابی رمز کارت هوشمند سوخت شهروندان در یزد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد: مالکان خودرو‌ها با مراجعه حضوری به این شرکت نسبت به بازیابی رمز کارت سوخت خود اقدام کنند.

به گزارش یزدی نیوز، عبدالرضا انتظاری گفت: مالکین محترم خودرو که رمز کارت سوخت خود را فراموش و یا اشتباه وارد کرده اند، می‌توانند با در دست داشتن مدارک هویتی و مالکیتی از جمله برگ سبز خودرو، کارت ملی یا شناسنامه مالک، کارت سوخت، کارت وسیله نقلیه و در صورت داشتن وکالتنامه به ساختمان ناحیه مرکزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد مراجعه کنند.

وی افزود: این افراد با مراجعه به این ساختمان واقع در بلوار ۱۷ شهریور، چهارراه رسالت جنب پل روگذر ۱۷ شهریور به صورت حضوری درخواست بازیابی رمز کارت سوخت خود را ارائه و نسبت به بازیابی رمز قفل شده کارت خود اقدام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد ادامه داد: در مرحله اول برای ارائه خدمات به مشتریان و تکریم ارباب رجوع در استان، دستگاه حذف رمز کارت سوخت در ناحیه مرکزی منطقه یزد مستقر و طی تلاش‌های صورت گرفته توسط همکاران در واحد سامانه هوشمند سوخت به زودی دیگر نواحی تحت پوشش این منطقه مجهز به دستگاه حذف رمز می‌شوند.

انتظاری اظهار داشت: درخواست کارت سوخت المثنی فقط با مراجعه حضوری مالک خودرو به همراه مدارک شناسایی خودو به دفاتر پلیس+۱۰ امکان پذیر است و ثبت نام کنندگان کارت سوخت المثنی می‌توانند روند صدور کارت خود را از سایت www.epolice.ir پیگیری کنند.

وی گفت: در سطح استان بالغ بر ۱۱۰ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی فعال متصل به سامانه هوشمند سوخت وجود دارد که آماده سوخت رسانی به شهروندان عزیز شهر دارالعباده و میراث جهانی یزد می‌باشند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..