ساخت مجموعه چند منظوره برای بانوان

عضو کمیسیون خانواده شورای شهر یزد: مجموعه بزرگ و چند منظوره برای ورزش، مشاوره، بازی و ... برای بانوان در شورای ششم ساخته خواهد شد.

به گزارش یزدی نیوز، فاطمه زارع در گفتگو با برنامه صدای شهر رادیو یزد گفت: برنامه ریزی برای ساخت مجموعه چند منظوره زیر نظر کمیسیون و سازمان خدمات برنامه ریزی شده است.

زارع ادامه داد: در این مجموعه در صددیم آموزش، مشاوره، ورزش وسلامت و بازی را داشته باشیم.

وی افزود: ویژگی این مجموعه اینست که بانوان و فرزندانشان در محیطی امن در کنار بازی نشاط کودکان خود، تولیداتی که دارند را از طریق غرفه‌هایی که در نظر گرفته شده به فروش برسانند.

عضو کمیسیون خانواده شورای شهر یزد ادامه داد: جانمایی این مجموعه انجام شده و انشاالله در دوره ششم شورای شهر ساخته و به بهره برداری خواهد رسید.

فاطمه زارع با بیان اینکه موضوع امروز جامعه، خانواده است گفت: با توجه به بررسی اهداف و آسیب شناسی‌هایی که شده در نظر داریم کلینیکی داشته باشیم تا به جای آسیب‌هایی که نیاز به درمان دارند، پیشگیری داشته باشیم.

وی افزود: به همین منظور چند فرهنگسرا ویژه خانواده، بوستان خانواده و پارک خانواده شناسایی کرده ایم که در آن‌ها فعالیت‌های کلی انجام شود.

زارع ادامه داد: پارک‌هایی هست که باید برای بانوان تجهیز شود و همچنین چند برنامه بزرگ داریم که در طول دوره ۴ ساله شورا اجرایی خواهد شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..