به مناسبت روز زن و گرامیداشت مقام مادر برگزار شد؛

اجتماع بزرگ بانوان اردکانی در جشنواره «شمیم ریحانه»

جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم ریحانه» با حضور پرشور بانوان اردکانی در زمین چمن مجموعه بزرگ ورزشگاه آزادی اردکان و با اجرای برنامه‌های متنوع ورزشی برگزار شد.

«اکبر فروزان فر» ‌رئیس اداره ورزش و جوانان اردکان گفت: در آستانه فرارسیدن ولادت باسعادت صدیقه طاهره، حضرت فاطمه زهراء (سلام‌الله‌علیها) و گرامیداشت مقام زن، جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم ریحانه» با حضور بیش از سه هزار نفر از دختران و بانوان اردکانی در محل زمین چمن مجموعه بزرگ ورزشی آزادی این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: تجلیل از بانوان فعال هیئات ورزشی، نمایش توانمندی‌ها در جریان رژه تیم‌های مختلف، اسب‌سواری، اجرای انگیزشی و روان‌شناسی برای بانوان به همراه برپایی برنامه‌های شاد و مفرح از جمله آیین‌های برگزار شده در این جشنواره بود.

فروزان‌فر خاطرنشان کرد: همچنین توانمندی‌های بانوان و زنان شهرستان اردکان در قالب غرفه‌های صنایع‌دستی و تولیدات خانگی طی این جشنواره در معرض دید عموم و بازدیدکنندگان حاضر قرار گرفت.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: این برنامه به همت باشگاه فرهنگی ورزشی چادرملو برگزار شد که فرمانداری اردکان، ناحیه مقاومت بسیج، اداره ورزش و جوانان و اداره آموزش و پرورش شهرستان نیز در برگزاری این جشنواره فرهنگی ورزشی مشارکت و همکاری داشتند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..