برطرف شدن سند آمایش استان یزد تا پایان سال

استاندار یزد: سند آمایش استان دارای نواقصی در خصوص پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی است که باید تا پایان سال اصلاح شود.

به گزارش یزدی نیوز صاحب نظران و متخصصان گروه‌های فرهنگی و اجتماع، اقتصاد و زیربنای، زنان و خانواده، آموزش و تحقیقات، سلامت و محیط زیست، تعلیم و تربیت، مدیریت و حکمران، رسانه و فضای مجازی، سیاسی، حقوقی و قضائی و گردشگری در نشست با استاندار یزد به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص مسائل استان پرداختند.

استاندار یزد در این نشست با بیان اینکه برای ایجاد تغییر و رفع مشکلات موجود در حوزه‌های مختلف نیاز به فکر و اندیشه ورزی داریم، گفت: آینده استان روشن است و برای این آینده روشن برنامه داریم و به این سمت در حال حرکت هستیم.

مهران فاطمی افزود: سند آمایش استان در حال بازنگری است و نواقصی در خصوص پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی دارد که باید اصلاح شده و این اقدامات پیش از سال جدید باید صورت گیرد.

وی با اشاره به راه اندازی مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت در استان تصریح کرد: از این پس نخبگان استان از طریق هیات‌های اندیشه ورز با سیستم‌های حکمرانی مرتبط خواهند شد.

استاندار اظهار داشت: با شکل گیری اندیشکده‌ها ذیل مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت، مسائل مهم اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، اموزشی و فناوری استان مطرح و در کارگروه‌های استانی بیان خواهند شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..