گره بسته طرح پیامبر اعظم در یزد

استاندار یزد: تا یک ماه آینده برای تامین اعتبار طرح پیامبر اعظم (ص) تصمیم گیری می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز مهران فاطمی گفت: طرح بزرگ پیامبر اعظم (ص) به منابع مالی بسیار زیادی نیاز دارد که باید از ظرفیت‌های استان برای اجرای این طرح استفاده کرد.

وی افزود: دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی هم در این مسیر باید به کمک شورای شهر و شهرداری بیایند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد اظهار داشت: این طرح حدفاصل بلوار دانشجو (سه راه تعاون) تا خیابان آیت الله کاشانی (سه راه چمران) درنظر گرفته شده است.

غلامحسین دشتی ادامه داد: اجرای طرح پیامبر اعظم (ص) کاهش بار ترافیکی خیابان کاشانی و رونق دوچندان در محله‌های نعیم آباد و اکبرآباد یزد را در پی دارد.

وی تصریح کرد: هرچند این طرح مصوبه شورای شهر در سال‌های گذشته بوده و به شورا‌های بعدی واگذار شده، اما تصمیم جدی در این زمینه گرفته نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: گرچه این طرح باعث آبادانی می‌شود، اما نارضایتی مردم را به دلیل بلاتکلیف ماندن زمین‌ها و ساخت و سازهایشان در این محدوده به همراه داشته است.

دشتی خاطرنشان ساخت: در شرایط فعلی که برای زمین‌های اطراف این طرح تصمیم مشخصی گرفته نشده، سرمایه گذاری حاضر به شروع عملیات اجرایی نیست.

وی بودجه موردنیاز برای این طرح را معادل بودجه هشت سال شهرداری عنوان کرد و گفت: با برگزاری جلسات فشرده در تلاشیم برای تامین مالی از نهاد‌های استان کمک بگیریم تا علاوه بر کاهش هزینه‌ها به مردم، امتیازاتی برای آن‌ها داشته باشد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..