دو نماینده یزدی گزینه ریاست کمیسیون های تخصصی مجلس:

تعیین گزینه‌های فراکسیون امید برای ریاست کمیسیون‌ها

در این جلسه هماهنگی‌هایی برای حضور اعضای فراکسیون امید در کمیسیون‌های تخصصی صورت گرفت و گزینه‌های فراکسیون برای ریاست کمیسیون‌ها نیز تعیین شدند.

به گزارش یزدی نیوزیک عضو هیات رییسه موقت فراکسیون امید با اشاره به جلسه هیات رییسه این فراکسیون گفت که در این جلسه هماهنگی‌هایی برای حضور اعضای فراکسیون امید در کمیسیون‌های تخصصی صورت گرفت و گزینه‌های فراکسیون برای ریاست کمیسیون‌ها نیز تعیین شدند.

محمود صادقی اظهار کرد: هیات رییسه فراکسیون امید روز شنبه جلسه‌ای را به ریاست آقای عارف جهت هماهنگی‌های داخلی برای وجود توازن در کمیسیون‌های انجام داد تا اعضای فراکسیون امید در تمامی کمیسیون ها حضور داشته باشند و بتوان هماهنگی‌های لازم را انجام داد. به گفته وی، گزینه‌های فراکسیون امید برای ریاست و یا سمت‌های دیگر در کمیسیون‌های داخل تعیین شده است ولی تاکید بر آن است که اعضای فراکسیون امید هماهنگی‌هایی در کمیسیون‌ها داشته باشد. نماینده تهران با بیان اینکه مجمع عمومی این فراکسیون برای تعیین هیات رییسه دائم بعد از شب‌های قدر و تعطیلات مجلس برگزار می‌شود گفت : قرار بود مجمع عمومی این فراکسیون یکشنبه بعد از جلسه علنی تشکیل شود که این موضوع به بعد از تعطیلات یک هفته‌ای مجلس جهت سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه موکول شد، چون به احتمال زیاد یکشنبه بعدازظهر کمیسیون‌های تخصصی اولین جلسه خود را برگزار می‌کنند.

در همین حال محمد رضا تابش برای ریاست کمیسیون برنامه و بودجه و محمد رضا عارف برای ریاست کمیسیون آموزش مدنظر هستند.

بخش نظردهی بسته شده است..