رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر یزد وعده داد؛

افزایش بودجه شهر یزد بدون اخذ عوارض بیشتر از مردم

رئیس کمیسیون بودجه، درآمد پایدار و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر یزد اعلام کرد: نمایندگان شورا تلاش می کنند تا افزایش بودجه شهرداری از طریق درآمدهای پایدار تامین شود تا شهروندان متحمل پرداخت عوارض بیشتر نباشند.

«عزیزالله سیفی» با اشاره به اینکه این کمیسیون جلسات متعدد بررسی تعرفه عوارض شهرداری را آغاز کرده است، گفت: رویکرد شورای اسلامی شهر یزد در این مسیر، تامین رفاه و آسایش برای شهروندان است

وی با اشاره به اینکه بررسی لایحه بودجه سال۱۴۰۱ شهرداری با محوریت معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد، طی جلسات مختلف و شبانه روزی در دستور کار است، اظهار کرد: میزان این افزایش یا کاهش در آیتم‌ها در حال بررسی است و پس از مطالعات لازم و پیشنهاد شهرداری به شورا، رقم قطعی اعلام خواهد شد.

سیفی با تاکید بر رویکرد عدالت محور شورای اسلامی شهر یزد، گفت: در تلاش هستیم تا علاوه بر توزیع عادلانه خدمات شهری در مناطق مختلف، مردم مناطق کمتر توسعه یافته عوارض کمتری به شهرداری پرداخت کنند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد افزود: در حال حاضر سازمان‌های مختلف شهرداری پیشنهاد بودجه مربوطه خود را به کمیسیون بودجه تحویل داده‌اند که پس از بررسی، مصوبات وارد صحن علنی شورا خواهد شد و بودجه ۱۴۰۱ شهرداری یزد تکمیل می شود.

وی گفت: پس از بررسی عوارض شهرداری از سوی شورا، مصوبات به شهرداری ارائه می شود و شهردار محترم ظرف ۱۵ تا ۲۰ روز آینده بودجه را به شورا تحویل خواهد داد که پس از بررسی در کمیسیون تلفیق مجدداً به صحن علنی شورا باز خواهد گشت.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، سیفی در پایان خاطرنشان کرد: نمایندگان شورا تلاش می کنند تا این افزایش بودجه شهرداری از طریق درآمدهای پایدار تامین شود تا شهروندان متحمل پرداخت عوارض بیشتر نباشند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..