رونمایی از کتاب حلاوت دل‌ها در بافق

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق: در مراسمی کتاب حلاوت دل‌ها به نویسندگی علی فتوحی در امامزاده عبدالله (ع) این شهرستان رونمایی شد.

به گزارش یزدی نیوزحسین ارجمند گفت: کتاب حلاوت دلها، زندگینامه آیت‌الله سید محمد میرغنی زاده بافقی به نویسندگی علی فتوحی با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در امامزاده عبدالله (ع) رونمایی شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق افزود: یکی از اهداف در حوزه فرهنگ و ارشاد، توجه به مفاخر و مشاهیر به عنوان بزرگترین سرمایه‌ها و ارزش دادن به آن‌ها است.

 

ارجمند خاطرنشان کرد: این کتاب شرح زندگی آیت‌الله سید محمد میرغنی زاده بافقی است که پس از سه سال جمع‌آوری اطلاعات و خاطرات او، به وسیله علی فتوحی به رشته تحریر درآمده است.

 

وی بیان داشت: این خاطرات و اطلاعات از اقشار مختلف مردم بافق و سایر مناطقی که با او ارتباط داشتند، جمع‌آوری شده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق گفت: این کتاب ۱۶۰ صفحه دارد و بخش‌های مختلف زندگی او مانند مهاجرت به قم، حضور در جبهه، دوران امامت جمعه و. را تشریح کرده است.

 

آیت الله سید محمد میرغنی زاده فرزند سید علی مجتهد از نوادگان امامزاده سید گلسرخ یزد و از علما و فرزانگان دوره معاصر بود.

 

وی در کنار تحصیل به تدریس، وعظ و خطابه نیز اشتغال داشت و دومین امام جمعه بافق از سال ۱۳۵۹ به مدت ۱۲ سال بود که با حکم امام خمینی (ره) عهده‌دار این سمت شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..