افتتاح اولین مرکز نیکوکاری در سبزدشت بافق

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق: مرکز نیکوکاری حضرت فاطمه زهرا (س) دهستان سبزدشت بافق، زیر نظر مجمع جهادگران بسیجی این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش یزدی نیوز مرکز یزد، سرهنگ نصیری در مراسم افتتاح این مرکز گفت: تعامل و همکاری با کمیته امداد امام خمینی و شورا‌های اسلامی منطقه برای خدمت رسانی به نیازمندان ضروری است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ خانواده نیازمند زیر پوشش این مرکز قرار می‌گیرند، افزود: قرار است این مرکز علاوه بر کمک‌های معیشتی، در زمینه آموزش، فرهنگ، مسکن و اشتغال نیازمندان نیز فعالیت کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق تصریح کرد: این دومین مرکزی است که در سطح شهرستان، زیر نظر مجمع جهادگران بسیجی تاسیس می‌شود و هدف از تاسیس آن نیز ارائه کمک‌های هدفمندتر و با کیفیت‌تر به نیازمندان است و هماهنگی و هم‌افزایی با کمیته امداد در این کار، سبب جلوگیری از موازی‌کاری می‌شود.

معاون کمیته امداد بافق هم گفت: این مرکز نیکوکاری با شعار «مردم برای مردم» افتتاح شده که برای نیازمندان منطقه با کمک خود مردم اقداماتی انجام شود.

حبیبیان ادامه داد: بیش از ۱۵۰ خانوار در این منطقه زیر پوشش کمیته هستند ولی خانواده‌های نیازمند دیگری نیز باید شناسایی شوند.

ابوطالبی عضو هیئت مدیره این مرکز نیز اظهار داشت: کارگروه‌هایی برای شناسایی نیازمندان با کمک شورا‌های روستا‌ها تشکیل و یک بانک اطلاعاتی ایجاد می‌شود که در اختیار هیئت مدیره قرار می‌گیرد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..