دومین جشنواره ورزشی کارگران کم‌بینا و نابینا یزد برگزار شد

دومین جشنواره فرهنگی ورزشی کارگران کم بینا و نابینای استان یزد در دو رشته پرتاب توپ مدیسن بال و طناب زنی برگزار شد.

این جشنواره به منظور ایجاد شور و نشاط میان کارگران روشندل استان با حضور بیش از ۳۰ نفر از کارگران کم بینا و نابینای استان در بخش‌های خواهران و برادران برگزار شد.

در این رقابتها که در مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران یزد دنبال شد، در پایان به نفرات برتر هر رشته به ترتیب اول تا سوم مبالغ ۳۰ میلیون، ۲۰ میلیون و ۱۰ میلیون ریال، جایزه اهدا شد.

«محمدرضا فلاحتی» سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در این رابطه گفت: یکی از وظایف تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حوزه مدیریت اجتماعی آن مسائل ورزشی و فرهنگی کارگران و جامعه هدف است که رسالت اصلی آن برعهده ما قرار دارد و همه وظیفه داریم در این راستا تلاش کنیم.

وی با بیان این که برای دومین بار در جشنواره فرهنگی ورزشی کارگران کم بینا و نابینای استان در حال برگزاری است، افزود: در این زمینه تقریباً جزو استان‌های پیشتاز هستیم و برنامه‌های مختلف ورزشی از برگزاری پویش دوشنبه‌های ورزش کارگری، برگزاری المپیاد ورزش کارگری استان و مسابقات مختلفی که در مناسبت های مختلف برای این قشر شریف تدارک دیده می شود همگی در راستای سلامت روحی و جسمی کارگران هست.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان یزد، فلاحتی یکی از اهداف این جشنواره را استعدادیابی و ایجاد شور و شعف در بین کارگران کم بینا و نابینا عنوان کرد و گفت: این سری برنامه ها باعث ایجاد انگیزه برای این عزیزان می شود که خروجی آن در حوزه کاری و خانوادگی آنها نمود می‌یابد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..