رویداد ملی شتاب کسب و کار هوشمند در یزد برگزار می‌شود

مدیر کانون کارآفرینی مرکز علمی کاربری جوادالائمه(ع) از برگزاری رویداد ملی شتاب کسب و کار هوشمند در یزد خبر داد.

«بهناز فتوحی» در جمع خبرنگاران در این باره گفت: این رویداد توسط دانشگاه علمی کاربردی واحد استان یزد با محوریت مرکز علمی کابردی حضرت جوادالائمه(ع) برگزار می شود.

وی با بیان این که شتاب به معنای شناسایی وتوانمندسازی ایده های برگزیده است، اظهار کرد: هدف از برگزاری چنین رویدادی ترویج فرهنگ ایده پردازی، خلاقیت و کارگروهی است.

فتوحی ادامه داد: مهلت ارسال ایده به این رویداد از ۱۵ دی ماه آغاز و تا ۱۰بهمن ماه ادامه دارد که علاقه‌مندان و ایده‌پردازان می‌توانند از طریق لینک ثبت ایده به نشانی MIS.ekjavad.ir ایده های خود را درمحورهای سلامت، گردشگری، آموزش، تولید محتوا(نرم افزار،طراحی سایت و..)، کشاورزی و دیگرحوزه های مرتبط به ثبت برسانند.

دبیر اجرایی رویداد ملی شتاب کسب و کار هوشمند تاکید کرد: تلاش داریم تا در کنار برگزاری این رویداد کارگاه های آموزشی و تخصصی نیز برای شرکت کنندگان برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: به سه تیم برتر جوایز نقدی اهدا خواهد شد، ضمن این که برگزیدگان از حمایت های شرکت های ‌شتاب دهنده و امکانات مرکز نوآوری به همراه تسهیلات قرض الحسنه بهره مند خواهند شد.

فتوحی در خصوص برگزاری زمان رویداد هم گفت: این رویداد روز چهارم اسفندماه به صورت همزمان مجازی و حضوری در محل مرکز واقع در صفاییه، بلوار ‌شهیدان اشرف، میدان ایثار، بلوار طراوت کوچه نسیم برگزار خواهد شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..