پایان دوری ۲ ساله تماشاگران از والیبال

طبق اعلام باشگاه شهداب یزد دیدار این تیم در هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال مردان یک‌شنبه(۱۹ دی) با برگزاری هفت دیدار پیگیری می‌شود.

در این هفته تیم شهداب یزد میزبان لبنیات هراز آمل است. نماینده یزد در حالی میزبان شاگردان بهروز عطایی است که با ۲۲ امتیاز در جایگاه ششم جدول رده‌بندی قرار دارد و آمل هم با ۲۸ امتیاز چهارم است.

طبق اعلام باشگاه شهداب یزد قرار است این دیدار با حضور تماشاگران مرد برگزار شود و بعد از دو سال دوری به دلیل شیوع ویروس کرونا پای هواداران این رشته به ورزشگاه‌ها باز شود.

در اطلاعیه این باشگاه آمده است که با همکاری و هماهنگی باشگاه شهداب و ستاد مبارزه با کرونا استان یزد، ‌ مجوز حضور ۳۰ درصدی تماشاگران مرد در بازی روز یک‌شنبه و هم‌چنین تمام بازی‌های خانگی باقیمانده این تیم تا پایان فصل که در ورزشگاه اختصاصی شهداب برگزار می‌شود، صادر شد.

ارائه کارت واکسیناسیون (دو دز واکسن)، ‌به همراه داشتن ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و همکاری با مسوولان ورزشگاه در این مورد از شروط حضور تماشاگران در ورزشگاه است.

فدراسیون والیبال به تازگی اعلام کرده بود تیم‌ها می‌توانند با هماهنگی با ستاد مبارزه با کرونا استان‌های خود نسبت به اخذ مجوز حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها اقدام کنند و در صورت تایید ستاد کرونا استان حضور تماشاگران از ۱۸ دی ماه بلامانع است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..