سردار سلیمانی عامل ذلت آمریکا و رژیم صهیونیستی بود

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه: سردار سلیمانی منشأ تحول عمیق در گروه‌های مقاومت لبنان و فلسطین بود.

به گزارش یزدی نیوز، سردار محمدرضا فلاح زاده در مراسم بزرگداشت دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی که در حسینیه سیدمحمدآقا یزد برگزار شد گفت: شناخت ابعاد والای مکتب حاج قاسم بدون شناخت عمیق از شخصیت وی امکان پذیر نیست.

وی با اشاره به مجاهدت‌های خالصانه سردار دل‌ها در جنگ با استکبار جهانی افزود: یکی از نشانه‌های نجابت قاسم سلیمانی این بود که نقش خود را در جنگ با رژیم بعث و اشرار و تروریست‌ها کمرنگ نشان داده و موفقیت‌ها را به نام دیگران اعلام می‌کرد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به ذلت و خواری آمریکا و رژیم صهیونیستی در خاورمیانه اظهار داشت: این مساله از قدرت و توان گروه‌های مجاهد حزب الله لبنان، حماس و جهاد اسلامی در فلسطین و همچنین سایر گروه‌های مقاومت نشات می‌گیرد.

فلاح زاده ادامه داد: منشا این تحول عمیق را هم حاج قاسم تشکیل داد چرا که با فکر و تدبیر و برنامه ریزی درست از گروه‌های کوچک، لشکر‌هایی ساخت که هر لحظه خواب را بر دشمن پریشان می‌سازند.

وی افزود: سردار سلیمانی با انگیزه الهی و برنامه و اراده‌ای قوی، نه تنها داعش و گروه‌های تروریستی را با شکست مواجه ساخت بلکه هیمنه آمریکا و رژیم صهیونیستی را نیز از بین برد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه همه کار‌های سردار سلیمانی را در راه خدا عنوان کرد و گفت: ایشان با بصیرت بالا دشمنان خدا را می‌شناخت و با پیروی از ولی خود، مخلصانه با دشمنان خدا مبارزه می‌کرد.

وی تواضع حاج قاسم را ستودنی و بی نظیر دانست و تاکید کرد: او در حالی که شجاعانه و باقدرت در برابر دشمنان جلاد و صفاک روزگار می‌جنگید، متواضعانه برای بوسیدن پای مادر شهید و دست فرزند شهید به زمین می‌افتاد.

فلاح زاده افزود: امیدواریم همه مسئولان کشوری و لشکری با الگوگیری از سردار دل‌ها خدمت خالصانه و صادقانه و متواضعانه‌ای به مردم داشته باشند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..