۸۵ درصد روستاهای بافق زیر پوشش شبکه دیجیتال

به گزارش یزدی نیوزبخشدار مرکزی بافق گفت: هم اینک بیش از ۸۵ درصد روستاهای این شهرستان زیر پوشش شبکه تلویزیونی دیجیتال هستند.

محمد رضا فتاحی افزود: بیشتر روستاهای دهستانهای مبارکه، کوشک و سبزدشت از توابع بخش مرکزی شهرستان بافق از سیستم دیجیتال بهره مند شدند.
بخشدار مرکزی بافق از پیگیری برای تامین اعتبار در این حوزه خبر داد و گفت: در صورت تخصیص و تامین اعتبار لازم تا پایان سال ۹۵ ، ۱۰۰ درصد روستاهای بخش مرکزی بافق تحت پوشش فرستنده دیجیتال قرار خواهند گرفت.
وی یاد آور شد: برای نصب سیستم و راه اندازی دستگاه فرستنده دیجیتال سایر روستاها شهرستان بافق اعتباری افزون بر یک میلیارد ریال لازم است.
بخشدار مرکزی بافق تصریح کرد: با راه اندازی فرستنده دیجیتال بیش ازهفت هزار نفر از جمعیت روستاهای کوشک،قطرم، باجگان، دولت آباد، شیطور و جزستان ۱۹ شبکه تلویزیونی را با کیفیت بسیار مطلوب دریافت می کنند.
وی خاطر نشان کرد: نصب و راه اندازی سیستم فرستنده دیجیتال یکی از آرزوهای دیرینه مردم روستاهای منطقه بود که با این اقدام تا حدود زیادی اوقات فراغت روستا نشینان به ویژه جوانان و نوجوانان غنی سازی شده است.
فتاحی اعتبار هزینه شده برای راه اندازی این فرستنده ها را بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت:این رقم با مساعدت فرماندار، بخشداری و همکاری صدا و سیمای مرکز یزد تامین و پرداخت شده است.
بافق با سه دهستان، و بیش از ۱۵۰ روستا و آبادی و بالغ بر هشت هزار نفر جمعیت روستایی در فاصله ۱۱۰ کیلو متری مرکز استان یزد قرار دارد.
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..