صدور و تمدید موافقت اصولی ۱۱۲ طرح سرمایه‌گذاری در گردشگری یزد

معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد از صدور و تمدید ۱۱۲ فقره موافقت اصولی در یزد برای ایجاد و ساخت تأسیسات گردشگری طی ۹ ماهه‌ی گذشته از سال جاری خبر داد.

«محمد میر شمسی» ضمن اشاره به صدور و تمدید ۱۱۲ فقره موافقت اصولی ایجاد تأسیسات گردشگری در سطح استان در نه‌ماهه گذشته از سال ۱۴۰۰، گفت: این موافقت‌ها با پیش‌بینی حجم سرمایه‌گذاری ۱۹۰۰۰ میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی صادرشده است.

وی ادامه داد: موافقت اصولی‌های صادر شده در قالب ساخت هتل، اقامتگاه سنتی، هتل بوتیک، اقامتگاه بوم گردی، سفره‌خانه سنتی، مجتمع گردشگری، پارک طبیعت‌گردی و سایر موارد مشابه بوده است.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان افزود: این طرح‌ها در کلیه شهرستان‌های مختلف استان هستند و پیش‌بینی می‌شود که با اجرای آن‌ها و در صورت به بهره‌برداری رسیدن، زمینه اشتغال بالغ‌بر ۳۲۴۱ نفر در استان فراهم شود.

به ‌گزارش یزدی نیوزو به نقل از روابط‌عمومی اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی استان یزد، میرشمسی در پایان اظهار کرد: موافقت اصولی صادره جهت احداث تأسیسات گردشگری، دارای مهلت یک‌ساله است که این مهلت حداکثر یک‌مرتبه به مدت شش ماه قابل تمدید است و پس‌ازآن در صورت پیگیری و انجام مراحل ابلاغی نسبت به صدور مجوز ایجاد، اصلاح و تکمیل اقدام خواهد شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..