دولت از فوتبال محلات حمایت می‌کند

فرماندار شهرستان یزد: برای احیا و گسترش فوتبال محلات تاکنون فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است.

به گزارش یزدی نیوز، سید محمد رستگاری گفت: با همت و تلاش هیات فوتبال شهرستان یزد برای احیا و گسترش این رشته تاکنون فعالیت‌های خوبی صورت گرفته که به جد از آن با همراهی سایر سازمان‌ها حمایت می‌شود.

رستگاری در بررسی راه‌های ارتقای فوتبال محلات یزد افزود: برای توسعه فوتبال شهر یزد باید ابتدا شورای توسعه آن تشکیل شود که در این خصوص با همکاری متولیان ورزش، پیشکسوتان و خبرنگاران پیگیری لازم صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: توجه به فوتبال محلات موجب کشف استعداد‌ها و تربیت بازیکن برای تیم‌های یزد در لیگ‌های کشوری و ارتقای این رشته و جایگاه آن در کشور است که موضوع مهمی است.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: برای ایجاد شور و نشاط دوباره در محلات باید به همگانی کردن رشته فوتبال در محلات با همکاری علاقه‌مندان و برنامه‌ریزی اقدام شود.

مسعود شریعی افزود: موفقیت این رشته جذاب در گروه داشتن طرح و برنامه منسجم و همیشگی و همراه با پیوست فرهنگی و رسانه‌ای است و باید فوتبال محلات به نحو مناسب دیده شود.

وی اظهار کرد: همراهی صنایع، خیران و احساس تکلیف و انجام مسئولیت اجتماعی در کنار همت و همراهی سایر مسئولان نقش مهمی در احیای مجدد فوتبال محلات در شهرستان یزد دارد.

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد نیز گفت: فوتبال در محلات بستر اصلی زمینه کشف ظرفیت‌ها و شناسایی استعدادهاست و این اداره با همکاری سایر مجموعه‌ها از آن در منطقه حمایت می‌کند.

رضا نارگانی افزود: برای پشتوانه‌سازی فوتبال و حضور در لیگ‌های کشور اول باید به فوتبال محلات که جزو برنامه‌های محوری است بیش از گذشته به خصوص نهاد‌ها و سازمان‌ها همراهی کنند.

وی اظهار کرد: برای احیا و گسترش فوتبال محلات که علاقه‌مندان زیادی وجود دارد به همکاری همگان و ایجاد زمینه لازم نیاز است که امیدواریم دوباره شاهد ارتقای این رشته در کشور باشیم.

همچنین پیشکسوت رسانه و ورزشی‌نویس یزد گفت: فوتبال محلات در این شهرستان سابقه ۴۰ ساله دارد که طی سال‌های اخیر به دلایل مختلف به رغم اهمیت موضوع به بوته فراموشی سپرده شده است.

علی محمد قادریان افزود: رها کردن فوتبال محلات طی سال‌های گذشته به مرور موجب افت شدید این رشته و تضعیف تیم‌ها و باشگاه‌ها شده و باید دوباره با عزمی جدی و همگانی احیا پیدا کند.

وی اظهار کرد: اگر فوتبال محلات دوباره با همت و همراهی مردم و مسئولان در شهرستان احیا شود به مثابه روشن شدن دوباره چراغ آن است که امیدواریم اقدام مناسب صورت گیرد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..