اجرای طرح “زیارت نیابتی” توسط هسته بین الملل بسیج دانشجویی یزد

در طرح زیارت نیابتی مردم عراق به نیابت از مردم ایران و هم میهنان ایرانی به نیابت از مردم عراق تربت پاک شهیدان حاج قاسم و ابومهدی را زیارت می‌کنند.

به گزارش یزدی نیوز، معاونت رسانه‌ای و ارتباط مردمی طرح زیارت نیابتی، خاطر نشان کرد: همانطور که خداوند در آیه وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا، امت را به اتحاد و همبستگی دعوت کرده است و باتوجه به نزدیک شدن به ایام شهادت، شهیدان مقاومت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در راستای رسالتی که به عنوان دانشجویان این مرز و بوم بر عهده داشتیم بر آن شدیم که طرح زیارت نیابتی از مزار پاک این دو شهید بزرگوار را راه اندازی کنیم.

میرزاطیبی افزود: در این طرح مردم شریف عراق به نیابت از مردم ایران و هم میهنان ایرانی به نیابت از مردم عراق تربت پاک شهیدان حاج قاسم و ابومهدی را زیارت کرده و یاد سرداران مقاومت را زنده نگه داشته و با این حرکت نمادین بار دیگر اتحاد و اقتدار دو ملت را به رخ دشمنان می‌کشند.

میرزاطیبی گفت: علاقه‌مندان به این منظور می‌توانند از لینک ثبت نامی که طراحی شده و در اختیار ملت ایران و عراق قرار گرفته است، وارد سایت http://www.iccbso.ir/ziarat شده و در این طرح شرکت کنند.

وی بیان داشت: بحمدالله تا به حال از هردو کشور استقبال خوبی از این طرح شده است.

معاونت رسانه‌ای و ارتباط مردمی طرح زیارت نیابتی در پایان خاطرنشان کرد: از اهداف این طرح، نشان دادن اتحاد و وحدت هر دو ملت، حب به هردو شهید معزز و خونخواهی آن بزرگواران است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..