از سوی بزرگترین مجتمع معدنی کشور؛

برگزاری مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی در بهاباد برگزار شد

مراسم سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از سوی مجمع معدنی و صنعتی چادرملو در بهاباد برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز، همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی مراسم بزرگداشتی از سوی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در مسجد جامع شهرستان بهاباد برگزار شد.

در این مراسم با شکوه که با حضور جمعی از مردم شریف این شهرستان، امام جمعه و مسئولان محلی برگزار شد، آیت الله اختری رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در سخنانی ضمن تشریح جایگاه و نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با داعش و امید بخشی به جبهه مقاومت فلسطین گفت: رمز جاودانگی سردار سلیمانی، فرمانبرداری از ولایت فقیه و تواضع و فروتنی بود که توانست اینگونه بر دلها حکومت کند.

وی، شجاعت و فرماندهی بی بدلیل شهید سلیمانی در مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب را کم نظیر عنوان کرد و افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی از فرماندهانی بود که خود در صف مقدم مبارزه حضور می یافت و با از خود گذشتی در راه احقاق حق مظلومان و مقابله با دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب مجاهدت می کرد.

اختری ادامه داد: مقامات رژیم صهیونیستی تصور می کردند با به شهادت رساندن حاج قاسم جبهه مقاومت سست و متزلزل خواهد شد غافل از آنکه خون شهید سلیمانی روحی دوباره به مقاومت مردم مظلوم منطقه و به ویژه مسلمانان فلسطین و مبارزین اسلام دمید و آنها را در دفاع از دین و میهن مستحکم‌تر کرد.

رئیس مرکز اسلامی دوسلدورف آلمان نیز در این مراسم در سخنانی با تجلیل از شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت به ویژه حاج قاسم سلیمانی گفت: از ویژگی های شهید سلیمانی این بود که با وقوف بر مسئولیت فردی بیش از آنکه به دیگران فرمان دهد به وظایف خود عمل می کرد، او با جسارت و شهامت و جهاد با نفس مثال زدنی خود جانش را فدای اسلام کرد و نماد عدالت خواهی جهان بشریت شد.

حجت الاسلام مجاهدی افزود: شهید سلیمانی جاذبه و دافعه مولی متقیان حضرت علی (ع) را سر لوحه منش خود قرارداده بود و با مظلومان و محرومان با عطوفت و با دشمنان با شدت وحدت برخورد می کرد و بر هم زننده توطئه های دشمنان اسلام بود و به همین دلیل نیز او را به شهادت رساندند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..