رئیس آموزش و پرورش اردکان:

مدرسه سازی توسط صنایع لازمه شهرهای صنعتی است

مدرسه ۹ کلاسه منطقه شهرک مسکن مهر اردکان که به همت خیر نیکوکار شروع به ساخت شده، با پیشرفت ۵۰ درصدی آماده واگذاری به اداره کل نوسازی, توسعه و تجهیز مدارس استان یزد است.

«ابوالفضل کارگر» رئیس آموزش و پرورش اردکان در حاشیه بازدید از این طرح اظهار کرد: این آموزشگاه که تا ۱۲ کلاس قابلیت پیش‌بینی و اضافه شدن کلاس درس را داراست، به همت خبر نیکوکار «احمدعلی کارگر شریف» در حال ساخت است.

وی خاطرنشان کرد: آزمایشگاه، نمازخانه، کارگاه آموزشی از دیگر بخش‌های این مدرسه به شمار می‌رود که با توجه به مذاکره صورت گرفته با خیر محترم یک باب سالن آمفی تئاتر مدرن با ظرفیت حداقل ۵۰۰ نفر نیز برای استفاده عموم مدارس و اهالی این محله تازه ساخت مورد تقبل و ساخت توسط حاج احمدکارگرشریف قرار گرفت.

کارگر با بیان این که بیش از ۴۵ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری جهت ساخت این باب مدرسه از سوی خیر پرداخت شده است، افزود: مدرسه سازی توسط صنایع باید در راستای ایفای تعهدات اجتماعی صورت گیرد و این لازمه یک شهر صنعتی است لذا این مدرسه نیز به یاد شهید عباسعلی کارگر برادر این خیر که از مدیران کاشی گلسرام اردکان است، ساخته و در اختیار آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت.

مدیر آموزش و پرورش اردکان در پایان با اشاره به مدت ساخت این مدرسه که کمتر از یکسال طول کشیده است، خاطرنشان کرد: در سال جاری بیش از دو هزار و ۷۰۰ نفر به جمع دانش آموزان شهرستان اردکان افزوده شده که امری بی‌سابقه است و امیدواریم صنایع که نقش مستقیمی در افزایش این جمعیت در شهرستان داشته‌اند، در راستای تعهدات اجتماعی خود در امر ساخت مدرسه و اماکن آموزشی پیشقدم شده و همراهی بیشتری کنند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..