سرپرست شرکت توزیع برق استان یزد معرفی شد

«علی جم» در ارتباط برخط تصویری با شرکت توانیر به عنوان سرپرست جدید شرکت توزیع نیروی برق استان یزد معرفی شد.

«غلامعلی رحشانی مهر» معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در این مراسم از تلاش‌های «عبدالحمید شیاری» مدیر عامل سابق شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در راهبری و مدیریت دوران تصدی به ویژه مدیریت پیک بار تابستان و گذر موفق از تابستان سال ۱۴۰۰، قدردانی کرد و برای وی در سمت جدید به عنوان مدیر عامل شرکت توزیع برق اهواز، آرزوی موفقیت کرد.

وی ضمن معرفی «علی جم» به عنوان سرپرست جدید شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، تجربه موثر وی در صنعت برق و ویژگی خوب به لحاظ علمی را متذکر شد و گفت : مهندس جم با شناخت خوب از ظرفیت‌های مهندسی و داشتن قابلیت‌های خوب مدیریتی می‌تواند مسیر را برای رسیدن اهداف متعالی صنعت برق در شرایط سخت فراهم کند.

این مسئول ابراز امیدواری کرد: حمایت های مسئولین استانی به ویژه مدیران صنعت آب و برق می‌تواند همچون گذشته برای خلق عملکردهای شاخص در استان موثر باشد.

رخشانی مهر در پایان نیز نسبت به پیگیری برنامه‌های مدیریت مصرف و مدیریت تقاضا در توزیع برق یزد ابراز امیدواری کرد و استفاده از نیروهای جوان و متخصص استان یزد برای ارتقا عملکرد سال‌های اخیر را مورد اشاره قرار داد و بر تلاش صادقانه برای رسیدن به اهداف بزرگ صنعت برق تاکید کرد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..