عضو هیات علمی دانشگاه اردکان، استاد برتر جامعه و صنعت کشور شد

«آزاده چوب‌فروش‌زاده» عضو هیات علمی دانشگاه اردکان به دنبال انتشار کتاب اعضای هیات علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت کشور، به عنوان عضو هیأت علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت برگزیده شد.

«فاطمه بهجتی اردکانی» رئیس دانشگاه اردکان ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به نیازها و مسائل کشور، ضروری است دانشگاه‌ها به صورت گسترده‌تر در پاسخگویی به نیازهای کشور نقش ایفا نمایند و مسلماً این هدف مستلزم روش‌ها و الگوهای جدید بوده و باید بتوان این هدف را به درستی معرفی و با روش‌های تشویقی مناسب به اجرا گذاشت.

وی گفت: بر این اساس در سال جاری اعضای هیأت علمی فعال در حوزه ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه‌ها معرفی شدند که این مهم با انتشار کتاب اعضای هیأت علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت، از سوی دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، صورت پذیرفت.

بهجتی اردکانی خاطرنشان کرد: با انتشار کتاب مذکور دکتر «آزاده چوب‌فروش‌زاده» استادیار دانشکده علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه اردکان به عنوان عضو هیات علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت برگزیده شد.

رئیس دانشگاه اردکان با اشاره به اینکه در کتاب حاضر نام ۱۰۱ عضو هیأت علمی آقا و ۴ عضو هیات علمی خانم از دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور به عنوان اعضای هیأت علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت معرفی شده‌اند که نام عضو هیات علمی دانشگاه اردکان به عنوان تنها نماینده استان یزد به چشم می‌خورد ن تصریح کرد: این انتخاب بر مبنای مشارکت در فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی های ملی و منطقه‌ای؛ اجرای قراردادهای پژوهشی تقاضا محور؛ ارائه دستاوردهای مهم و موثر در رفع مشکلات کشور؛ همکاری با نهادها و صنایع کشور برای بهبود بهره‌وری و کارآیی؛ نقش‌آفرینی موثر در ایجاد و فعالیت شبکه‌های علمی و تشکل‌های تخصصی اثرگذار در امور اجتماعی، اقتصادی و صنعتی صورت گرفته است.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه اردکان، علاقه‌مندان می‌توانند کتاب اعضای هیأت علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت را از طریق لینک «https://ardakan.ac.ir/dorsapax/Data/Sub_0/File/best_faculty_1400.pdf» مطالعه کنند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..