تامین مسکن ایثارگران در اولویت سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد، از تامین مسکن ایثارگران و خانواده شهدای واجد شرایط خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز حجت الاسلام زارع در نشست مشورتی شورای بنیاد در مهریز گفت: مسکن یکی از مهمترین چالش‌های امروز خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران است که بر این اساس بنیاد شهید تلاش کرده تا در جهت رفع آن تلاش کند و در اوج تکریم و احترام به نیرو‌های جان برکف انقلاب اسلامی که حق زیادی بر گردن همه ما دارند، تامین مسکن برای مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: طبق تصمیم کشوری در این مرحله برای تامین مسکن مجموع ۲۴۰۰ نفر بیش از ششصد نفر از استان یزد مشکل واگداری زمین به آن‌ها حل شده است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد افزود: با مکاتبه انجام شده با وزیر راه و شهرسازی با همکاری استاندار مشکل زمین شهرستان یزد در شهرک کوثر حل خواهد شد و برای افراد باقیمانده نیازمند مسکن هم تا پایان سال پیگیری خواهد شد.

حجت الاسلام زارع ادامه داد: ۱۳۰۰ نفر واجد شرایط مسکن شهرستان یزد جانبازان بالای ۲۵ درصد و همسران و فرزندان شهدا ء هستند.

وی در ادامه از تشکیل پرونده بیش از هزار اشتغال و تبدیل وضعیت نیرو‌های تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران در مجموع ادارات استان خبر داد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..