امام جمعه موقت یزد:

سردار سلیمانی برازنده‌ی قرار گرفتن در جمع یاران امام زمان(عج) است

امام جمعه موقت یزد سردار شهید سلیمانی را از عجوبه های زمان و برازنده‌ی قرار گرفتن در جمع ۳۱۳ نفر یاران امام زمان(عج) دانست.

آیت الله «سید ناصر محمدی» در خطبه های نماز جمعه شهر یزد ضمن سفارش نمازگزارن به رعایت تقوی الهی، سالگرد درگذشت آیت الله مصباح یزدی در دوزادهم دیماه را گرامیداشت و تصریح کرد: علامه مصباح یزدی از نوادر روزگار بود به طوری که شاید هر یک یا دو قرن یکبار شاهد ظهور امثال چنین بزرگمردانی که برخودار از اینچنین تقوی، علم و بصیرتی هستند، باشیم.

وی در ادامه به فرارسیدن سیزدهم دیماه سالگرد شهادت سردار سلیمانی نیز اشاره و عنوان کرد: سردار شهید سلیمانی از عجوبه های زمانه و برازنده‌ی قرار گرفتن در جمع یکی از ۳۱۳ نفر یاران امام زمان(عج) است.

وی این سردار دلها را فردی مخلص، مدیر و مدبیر، ولایت مدار و متدبر دانست که با خصائش از مرزهای اسلامی فراتر رفته و بعضاً دل‌های غیرمسلمانان را نیز تسخیر کرده است.

آیت الله محمدی با تسلیت فرار رسیدن سالروز شهادت حضرت صدیقه کبری(ص)، بر رعایت عزاداری‌های این ایام ضمن رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تاکید کرد و ضمن الزامی خواندن برگزاری این مراسم‌ها، عنوان کرد: حدیثی از خود حضرت زهرا(س) نقل شده که می‌فرمایند؛ ما در بین مخلوقات از وسایل خداوند هستیم تا مردم با تمسک به ما، خواسته‌هایشان را از خداوند اجابت کنند، لذا باید از این ایام بهترین استفاده را برای اجابت جوائجمان از درگاه خداوند با تمسک به آن حضرت(س) داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش نیز با بیان این که بصیرت واقعی را خداوند به انسانها اعطا ‌می‌کند، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س)، پرچم دار بصیرت بودند و آنگاه که بسیاری از مردم از درک حوادث پس از رحلت پیامبر(ص) عاجز بودند، ایشان با دیدی وسیع و درک اعماق تاریخ، ولایت‌مداری را به طور تمام نشان دادند.

امام جمعه موقت یزد در بخش پایانی خطبه‌های نماز آدینه‌ی این هفته‌ی شهر یزد، به افرادی که تاکنون بنا به هر دلیل در واکسن زدن سستی و کاهلی کرده‌اند، خواست تا حتماً در این رابطه اقدام کنند.

آیت الله محمدی با بیان این که اکنون بر همگان ثابت شده که تلفات کرونا با افزایش پوشش واکسیناسیون به شدت کاهش یافته است، از برخی افراد خواست از موضع گیریهای غیرمنطقی و غیرواقع پرهیز کنند و با اقدام عاجل در رابطه با واکسیناسیون، کمک کنند تا هر چه زودتر آسیبها و تلفات این بیماری به حداقل ممکن برسد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..