ارائه ۱۰ هزار مورد خدمات مشاوره‌ای به مددجویان یزدی

معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد گفت: در ۹ ماهه سال جاری حدود ۱۰ هزار مورد خدمات مشاوره‌ای و راهنمایی به نیازمندان و جامعه هدف تحت حمایت کمیته امداد استان یزد ارائه شد.

به گزارش یزدی نیوز، حجت‌الاسلام علی‌محمد اسلامی منش گفت: سالم‌سازی و رفع کمبود‌های فکری، فرهنگی و عاطفی در پرتو مشاوره و راهنمایی راه‌ حل ریشه‌کنی و مبارزه با مشکلات و معضلات خانواده‌های نیازمند است.

وی افزود: در ۹ ماهه سال جاری حدود ۱۰ هزار مورد خدمات مشاوره‌ای و راهنمایی در قالب فردی، گروهی، تحصیلی، شغلی و ازدواج به نیازمندان و جامعه هدف تحت حمایت کمیته امداد استان یزد ارائه شد.

اسلامی منش ادامه داد: از جمله اهداف مهم کمیته امداد، هدایت و راهنمایی افرادی است که در محرومیت بسر می‌برند و شرایط بروز اختلالات روحی، روانی، عاطفی و اجتماعی برای آنان بسیار مهیا است.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد گفت: مشاوره از یک طرف نقش پیشگیری‌کننده از بروز مشکلات و از طرفی دیگر نقش درمان‌کننده دارد و می‌تواند در رفع و یا کاهش مشکلات و آلام ناشی از آن مؤثر واقع شود.

وی تصریح کرد: این نهاد از ظرفیت سایر سازمان‌ها ازجمله کلینیک‌های تخصصی روانشناسی و مراکز مشاوره با انعقاد قرارداد‌های همکاری برای ارائه خدمات تخصصی به نیازمندان نیز استفاده می‌کند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..