آزادی پنج زندانی در پنجمین جشن گلریزان اردکان

به گزارش یزدی نیوزپنجمین جشن  گلریزان کمک به آزادی زندانیان غیرعمد اردکان شب گذشته مصادف با هشتم ماه رمضان در محل سالن شهید لاجوردی زندان اردکان برگزار شد.


"اسلام افشون" مدیر عامل ستاد دیه استان یزد در پایان این مراسم با اشاره به محبوس بودن پنج مددجوی جرایم غیرعمد در زندان اردکان، گفت: پنجمین جشن گلریزان کمک به آزادی نیازمندان زندانی جرائم غیرعمد زندان اردکان ویژه ماه مبارک رمضان با استقبال خوب خیرین و نیکوکاران اردکانی برگزار شد و در این مراسم مبلغ یک میلیارد و ۱۰ میلیون ریال از سوی خیرین حاضر در این مراسم جمع‌آوری شد .

وی با بیان این که آزادی زندانیان نیازمند غیرعمد مستلزم کمک نیکوکاران است، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود با کمک‌هایی که طی این روزهای ماه مبارک و در جشن‌های گلریزان جمع‌آوری خواهد شد، زمینه‌ی آزادی پنج نفر از مددجویان جرایم غیرعمد در زندان اردکان با بیش از سه میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال بدهی فراهم شود.

افشون خاطرنشان کرد: از مجموع بدهی این پنج زندانی، شاکیان مربوطه ۸۹۰ میلیون ریال گذشت کرده‌اند ولی تامین دو میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال دیگر برای آزادی این زندانیان نیاز است که با مساعدت ستاد دیه و کمک خیرین زمینه آزادی آنها فراهم خواهد شد و به آغوش گرم خانواده خود باز خواهند گشت.

وی با اشاره به این که طی پنج سال گذشته با کمک خیران زمینه آزادی ۱۰ نفر از محکومان نیازمند جرائم غیرعمد شهرستان اردکان با مبلغ بدهی پنج میلیارد و ۱۳ میلیون ریال فراهم شده است، افزود: هرچند تمام کمک‌های جمع‌آوری شده در ستاد دیه، صرفاً برای کمک به زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد است و این نهاد حمایتی علاوه بر این نیز کمک به سرپرست خانواده زندانیان، زندانیان زن، معلولان و مددجویان مسن را نیز در اولویت دارد.

مدیر عامل ستاد دیه استاندر پایان نیز بیان کرد: خیران نوع دوست می‎توانند برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مبالغ اهدایی خود را به شماره حساب‌های ستاد دیه استان نزد سیبای بانک ملی به شماره ۰۱۰۷۷۷۷۷۷۷۰۰۲ و حساب جام بانک ملت به شماره ۳۸۰۰۰۰۹۰ واریز کنند.

به گزارش خبرنگار ایسنا – منطقه یزد در اردکان، پنجمین مراسم گلریزان شهرستان اردکان با حضور مدیر کل زندان‌های استان یزد، معاون و بازرس ستاد دیه استان، سرپرست فرمانداری اردکان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اردکان و جمعی دیگر از مسئولان و  نیکوکاران اردکانی برگزار شد.

در این مراسم گروه سرود مددجویان اندرزگاه فضیلت زندان شهرستان اردکان به اجرای برنامه پرداختند.
 

منبع: ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..