استاندار یزد:

طرح نهضت ملی مسکن با پشت میزنشینی قابل پیگیری نیست

استاندار یزد با تاکید بر اینکه مسئله طرح نهضت ملی مسکن با پشت میزنشینی قابل پیگیری نیست، مدیران دستگاهی و مسئولین مربوطه در استانداری را موظف کرد به اتفاق فرماندار هر شهرستان به صورت هفتگی از این طرح ها بازدید میدانی انجام دهند.

“مهران فاطمی” در جلسه شورای مسکن استان یزد که به منظور بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ها در سالن کوثر استانداری و با حضور فرمانداران و مدیران عضو شورا برگزار شد، با بیان اینکه مسئله طرح نهضت ملی مسکن برای دولت سیزدهم از اولویت ویژه و بسیار بالایی برخوردار است، گفت: مسئله مسکن برای استان یزد نیز یک مسئله مهم و جدی است لذا باید برای مراحل مختلف کلیه طرحهای نهضت ملی مسکن برنامه زمان بندی تعریف شود تا در صورت وجود موانعی در هر یک از مراحل اجرای پروژه ها، موانع به سرعت شناسایی و حل شود.

وی با تاکید بر اینکه مسئله طرح نهضت ملی مسکن با پشت میزنشینی قابل پیگیری نیست، اظهار کرد: در این راستا باید مدیران دستگاهی و مسئولین مربوطه در استانداری به اتفاق فرماندار هر شهرستان به صورت هفتگی از یک الی دو پروژه شهرستانی بازدید میدانی انجام داده و متعاقب آن جلسه شورای مسکن شهرستان را برگزار کنند.

استاندار ادامه داد: در جلسه شورای مسکن شهرستان باید آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن بررسی و تصمیمات لازم برای حل موانع احتمالی و تسریع در اجرای آن ها اتخاذ و در صورت لزوم موضوعاتی که باید در سطح استان پیگیری و حل گردد، احصا و در جلسه شورای مسکن استان مطرح شود.

فاطمی در ادامه بر ساخت طرحهای طرح نهضت ملی مسکن متناسب با الگویی از اقلیم و فرهنگ استان و هر شهرستان، آسیب شناسی نوع ساخت و هزینه های ساخت جهت ساخت مسکن ارزان قیمت و با کیفیت و نیز پیگیری مباحث مربوط به زمین های شهرستان های میبد و مروست تاکید کرد.

در جریان این نشست گزارشی از پیشرفت هر کدام از طرحهای نهضت ملی مسکن ارائه شد و استاندار یزد با بررسی علت عدم پیشرفت برخی از آنها، دستور تسریع در اجرای طرح نهضت ملی مسکن را صادر کرد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..