الزام صنایع به واکسیناسیون حداکثری کارگران

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری : راهکار ارتقای پوشش حداکثری واکسیناسیون در بافق و میبد اقناع سازی مردم و الزام صنایع به تزریق واکسن کارگران است.

به گزارش یزدی نیوز، عزیزی گفت: باتوجه به ورود سویه خطرناک امیکرون به کشور و حتی استان یزد، باید شهرستان‌های میبد و بافق که پوشش واکسیناسیون پایین تری دارند نسبت به بالابردن سرانه واکسیناسیون حداکثری اقدام کنند.

وی، پوشش واکسیناسیون گروه سنی بالای ۱۲ سال در بافق در دریافت نوبت اول، دوم و سوم را به ترتیب ۸۵، ۷۳ و ۳۱ و نیم درصد دانست و در شهرستان میبد نیز به ترتیب پوشش واکسیناسیون در دز اول تا سوم به ترتیب ۸۲، ۶۹ و ۲۸ و نیم درصد دانست که نسبت به استان که این آمار ۹۰ و شش دهم درصد دز اول، ۷۷ و چهار دهم درصد دز دوم و ۳۴ درصد دز سوم است، آمار واکسیناسیون این دو شهرستان صنعتی و معدنی استان بسیار پایین و خطرناک است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری ادامه داد: میبد و بافق شهرستان‌های صنعتی و معدنی استان یزد هستند که باید در صنایع به واکسیناسیون حداکثری کارگران توجه ویژه شود و فعالیت روحانیان برای اقناع سازی مردم و طرح شهید سلیمانی باید جدی‌تر گرفته شود.

عزیزی، واکسیناسیون و زدن ماسک را، راه حل مقابله با کرونا دانست.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..