مخالفت با واکسن کرونا بدون پایه علمی

سرپرست فرمانداری مهریز: شهروندان به شایعات فضای مجازی درباره واکسن کرونا توجهی نداشته باشند.

به گزارش یزدی نیوز، محمد دهقان بنادکی از عادی انگاری کرونا به عنوان یکی از چالش‌های مهم کنونی یاد کرد و گفت: همه جلسات، محافل، نشست‌ها و هیئت‌ها باید پیوست بهداشتی داشته باشد.

وی بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با توجه به ورود سویه جدید اومیکرون به کشور تأکید کرد و افزود: شرایط کنونی مقابله با کرونا در مهریز مطلوب است، اما باید بهتر از این شود.

سرپرست فرمانداری مهریز از علما، مسئولان و مدیران به عنوان الگوی مطلوب واکسیناسیون یاد کرد و اظهار داشت: مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید واکسیناسیون کارکنان مجموعه کاری خود را پیگیری و رصد کنند.

دهقان استفاده از ظرفیت رسانه‌ها را در زمینه آگاه سازی مردم نسبت به واکسیناسیون خواستار شد و ادامه داد: مردم عزیز به شایعات فضای مجازی و گفته‌هایی که پایه علمی ندارد، توجه نکنند، زیرا واکسیناسیون تنها راه نجات و جلوگیری از بیماری است.

دکتر پورمازار سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد حوزه بهداشت این شهرستان گفت: پوشش واکسیناسیون افراد بالای ۱۲ سال در شهرستان بالای ۸۰ درصد بوده و اولویت ما نیز تکمیل واکسیناسیون دانش آموزان است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..