مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد خبر داد؛

برگزاری گلریزان فاطمی ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد یزدی

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از برگزاری گلریزان فاطمی ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با مشارکت کارکنان صنعت برق استان یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان یزد، سید مسعود عظیمی اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و سالروز شهادت الگوی اخلاص و عمل، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ستاد دیه استان یزد با مشارکت مرکز نیکوکاری امام هشتم (ع) متشکل از کارکنان صنعت برق استان یزد اقدام به برگزاری گلریزان فاطمی کرده است .

عظیمی ادامه داد: این گلریزان تا هم اکنون تا ۱۶ دی ماه، همزمان با سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه خواهد داشت .

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از تبلیغات این پویش از طریق نصب بنر در نقاط پر تردد استان، انتشار پوستر در شبکه های مجازی و پخش تیزر این پویش از طریق صدا وسیما و رادیو خبر داد و گفت: با هماهنگی انجام شده پوستر این پویش از طریق شبکه دولت به تمام کارکنان ادارت نیز ارسال شده تا کارکنان ادارات نیز بتوانند در این پویش مشارکت داشته باشند.

وی افزود: نیکوکاران و خیران می توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد با شماره گیری کد دستوری#۱۱۳۳۶۶۵۵به حساب ستاد دیه استان یزد واریز نمایند .

عظیمی یادآور شد: شماره تلفن ۳۶۲۹۸۲۰۰ روابط عمومی ستاد دیه استان یزد پاسخگوی سوالات عموم خیران و مردم نیکوکار پیش‌بینی شده است.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..