معاون سیاسی استاندار یزد گلایه کرد؛

فرصت‌سوزی مسئولان از نظام و مردم با عملکردهای حزبی

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار یزد با بیان این که عملکرد حزبی و گروهی برخی مسئولان در دوره‌های گذشته خیلی از فرصت‌های نظام و مردم را از بین برده است، بر پرهیز مسئولان از این آسیب تاکید کرد و آنها به ویژه فرمانداران را به عدالت محوری و فسادستیزی توصیه کرد.

«علی اکبر عزیزی» در مراسم تکریم و معارفه فرماندار مهریز، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و با اشاره به مناسبت‌های پیش‌رو در دی‌ماه، گفت: نهم دیماه سالروز حماسه بزرگ مردم ایران و روز بصیرت و دوازدهم دی سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان یزد، سیزدهم دیماه سالروز شهادت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ایام رحلت عالم ربانی و جلیل‌القدر علامه مصباح یزدی را گرامی‌ می‌داریم.

وی در ادامه و در بیان خصوصیات سرپرست جدید فرمانداری شهرستان مهریز، خاطرنشان کرد: ایشان نیرویی بسیار توانمند، جوان، آماده بکار و جهادی است و امیدواریم بتواند در راستای اداره، پیشبرد و توسعه شهرستان در همه حوزه‌ها انجام وظیفه کند.

عزیزی در بخش دیگری از سخنان خود، خدمت در نظام جمهوری اسلامی را یک توفیق و نعمت الهی دانست و با استناد به سخنان مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: عمر خدمت به مردم کوتاه است و باید قدر آن را بدانیم و خوب عمل کنیم.

معاون استاندار با اشاره به شرایط حاکم بر کشور، سلامت، امنیت، فرهنگ، تعلم و تربیت، آموزش و زیرساخت‌های تولید و عرضه و تقاضا را اهم شاخص‌های پیشرفت و توسعه خواند و تصریح کرد، باید در این حوزه‌ها ورود و برنامه‌ریزی کرد.

عزیزی با تأکید بر کار مجاهدانه در دولت مردمی و عدالت محور، گفت: مسئولان در هر پست و مقامی از کار حزبی و گروهی پرهیز کنند چرا که این آسیب در دوره‌های گذشته، خیلی از فرصت‌های نظام و مردم را از بین برد.

وی تصریح کرد: مسئولان ما به‌ویژه فرمانداران باید عدالت محور و فساد ستیز باشند و از همه توان فرهیختگان و صاحبان صنایع و مدیران و شورای شهر و جوانان انقلابی در مسیر پیشرفت شهر استفاده کنند و با سعه‌صدر و گوش شنوا، حرف‌های مردم را بشنوند.

عزیزی با بیان این که خوشبختانه مهریز در توسعه و پیشرفت، مسیرهای خوبی را طی کرده است، گفت: نکته قابل‌توجه در این فرآیند داشتن پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی هر طرح عمرانی و صنعتی است تا منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی شود.

حجت الاسلام «عبدالرضا محی الدینی» امام جمعه مهریز نیز در این مراسم گفت: این شهرستان در تمامی ابعاد، ظرفیت‌های خوبی دارد که باید با وحدت و همراهی تمامی اقشار و تلاش مدیران برای توسعه همه‌جانبه و متوازن آن استفاده کرد و چنین شرایطی نیز در منطقه وجود دارد که باید تقویت شود.

وی افزود: همکاری مردم و مسئولان و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها در شهرستان برای توسعه فرهنگی و اجتماعی یک ضرورت است و تاکنون در این خصوص کارهای خوبی صورت گرفته و امیدواریم مردم با مدیران همکاری لازم را داشته باشند.

گفتنی است؛ در این مراسم از خدمات ١٠٢٠ روزه‌ی «رضازارع زاده» تقدیر شد و رسماً با اهدای حکم «مهران فاطمی» استاندار یزد از سوی معاون سیاسی امنیتی احتماعی استاندار، «محمد دهقان بنادکی» سرپرست فرمانداری مهریز شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..