معرفی سرپرستان چهار فرمانداری در استان یزد

سرپرستان فرمانداری‌ها میبد، مهریز، بهاباد و اشکذر معرفی شده و کار خود را آغاز کردند.

به گزارش یزدی نیوز، در مراسمی از حسین فلاح قدردانی شد و سید جمال سجادی پور به عنوان سرپرست فرمانداری میبد معرفی شد.

سجادی پور توجه به سند آمایش را از برنامه‌های خود عنوان کرد و گفت: این سند برای شکل گیری توسعه از اهمیت فراوانی برخوردار است. همچنین توجه به موئله‌های اقتصاد مقاومتی و عدالت محور در همه مناطق شهرستان را به صورت همگون دنبال خواهیم کرد.

وی بر لزوم برونگرا بودن نگاه در بحث صنعت، سرمایه و تولید افزود: برای حضور در بازار‌های جهانی و رقابت به بهینه کردن تولید دانش بنیان نیاز داریم. در بحث توسعه هم برنامه‌های اعلام شده از سوی رئیس جمهور به استانداران و فرمانداران را پیگیری می‌کنیم.

همچنین در مراسم مشابهی که در مهریز برگزار شد، ضمن قدردانی از خدمات رضا زارع زاده، محمد دهقان بنادکی به عنوان سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد.

امام جمعه مهریز در این مراسم گفت: این شهرستان ظرفیت‌های خوبی در همه ابعاد دارد که باید از این ظرفیت برای توسعه همه جانبه و متوازن آن بهره گرفت.

حجت الاسلام محی‌الدینی افزود: همکاری مردم و مسئولان و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها در شهرستان برای توسعه فرهنگی و اجتماعی یک ضرورت است و تاکنون در این خصوص کار‌های خوبی صورت گرفت، امیدواریم مردم با مدیران همکاری لازم داشته باشند.

 

در بهاباد نیز علیرضا تیموری به عنوان سرپرست فرمانداری بهاباد معرفی و از زحمات چهار ساله محمد مهدی خانی زاده تجلیل شد.

چهارمین سرپرست فرماندار نیز در شهرستان اشکذر معرفی و بر اساس آن، روح الله ردایی کار خود را در این شهرستان آغاز کرد. پیش از این، هادی هادی نسب تصدی پست فرمانداری اشکذر را برعهده داشت.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..