انهدام خودرو قاچاقچیان در کویر یزد

فرمانده انتظامی استان یزد: از بقایای خودروی قاچاقچیان ۷۲۰ کیلوگرم هروئین و شیشه کشف شد.

به گزارش یزدی نیوز، سردار بهدانی فرد گفت: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد جدی با سوداگران مرگ، ماموران پلیس با اقدامات اطلاعاتی دریافتند قاچاقچیان قصد جابه جایی مقادیر زیادی مواد مخدر صنعتی را از کویر دارند که شناسایی و دستگیری آن‌ها به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود : ماموارن با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی خودروی اشرار در کویر مرکزی شده و با مشاهده خودرو دستور ایست را صادر کردند، اما قاچاقچیان اقدام به فرار و تیراندازی به سمت ماموران پلیس کردند.

سردار بهدانی فرد ادامه داد: با شدت گرفتن درگیری بین پلیس و قاچاقچیان، خودروی اشرار با شلیک گلوله آر پی چی منهدم و در بازرسی از بقایای خودرو و سوخته ۷۲۰ کیلوگرم هروئین و شیشه که از مرز‌های شرقی کشور بارگیری شده بود به همراه یک قبضه سلاح آرپی چی ۷ به همراه ۶ گلوله مربوطه و ۳۹۹ فشنگ سلاح ام پی ۴ کشف شد.

بهدانی فرد گفت: قاچاقچیان با تنگ شدن عرصه و افزایش حجم آتش پلیس، فرار را بر قرار ترجیح داده و به دلیل شرایط محیطی و صعب العبور منطقه از محل متواری که تمهیدات لازم برای شناسایی و دستگیری آن‌ها صورت گرفت.

وی افزود: ۴۷ باند مواد مخدر در ۹ ماهه امسال متلاشی و حدود ۴۰ تن انواع مواد مخدر کشف شده است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..